design der går i lort i andre opløsninger.
Fra : Lars

Dato : 04-07-04 11:32

Hej hej.

Jeg har i hjemmeside på 1go.dk som hedder www.gj.1go.dk og hvis
der er en der kører en højrer eller laverer opløsning ind min så
ser det ud af lort. hvorfor? og hvordan kan jeg ændre det?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Hjort

Dato : 04-07-04 12:42

Lars wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> der er en der kører en højrer eller laverer opløsning ind min

> ser det ud af lort. hvorfor? og hvordan kan jeg ændre det?

Brug procenter mere konsekvent, og valider dine side og så tag
det derfra, der kan ikke benyttes attributter som Align="Center"
på divs, uden det giver fejl. Kig på div design med positionering
med divs i stedet for tabeller, og så som sagt brug % mere, du
har nogle celler med width til 115 px.

--

Christian

Fra : Lars

Dato : 04-07-04 21:52

Christian Hjort wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> Christian
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Okay mange tak. :P