Runde hjørner og IE
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-07-04 15:24

Hej alle

Jeg kom til at kikke på Fidusos sider med IE 6.0, og det ser lidt
sært ud selv om det er brugbart. Der er kun ét hjørne der er
rundt, og den nederste linje mangler.

De ser ormale ud i Firefox og Opera (men Firefox presser den
sidste boks ned under den den skulle have stået ved siden af -
mystisk).

Jeg kastede lige en testside sammen efter den originale opskrift
på hjørnerne. IE viser godt nok fyrens side rigtigt med de runde
hjørner, men de er helt væk når jeg laver testen. Den ligger her:

http://fiduso.dk/test/

Både HTML og CSS validerer.

Er der nogen der kan forklare hvorfor?

--
Bertel

Fra : Ravnefane

Dato : 03-07-04 16:15

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> på hjørnerne. IE viser godt nok fyrens side rigtigt med de runde
> hjørner, men de er helt væk når jeg laver testen. Den ligger her:

Hej Bertel

Hvad laver den nederste linie i dit stylesheet?

mvh
Mogens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-07-04 16:39

Ravnefane skrev:

>Hvad laver den nederste linie i dit stylesheet?

Øh ... ikke noget særligt, ud over at spolere alt det som jeg
troede virkede.

Tak.

--
Bertel