placere tabel nederst+ centreret i en fram~
Fra : Kim

Dato : 01-07-04 18:50

Jeg er håbløst amatør, men vil gerne placere min tabel nederst i "main
frame", så det står i nærheden af "bottom frame".

Mit formål er at lette overblikket specielt ved højere opløsninger - siden
er pænest ved 1024*768 hvor der ikke er scrollbars og afstanden ml.
indholdet og teksten i bund framen er lille (jeg bruger bund frame til
"forklaringstekst" ved mouseover.

Håber at der er nogen der kan forstå hvad jeg gerne vil OG kan finde ud af
at hjælpe mig (eller fortælle, hvis det ikke kan lade sig gøre)

På forhånd tak!

Kim

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-07-04 21:38

Kim skrev:

> Håber at der er nogen der kan forstå hvad jeg gerne vil OG kan
> finde ud af at hjælpe mig (eller fortælle, hvis det ikke kan
> lade sig gøre)

Det vil være en del lettere hvis man kan se din side. Læs evt.
siden her vedr. det at spørge om hjælp i html-grupper:
<http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Miss007

Dato : 02-07-04 08:51

"Kim" <no-spam(thankUmam)@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber at der er nogen der kan forstå hvad jeg gerne vil OG kan finde ud af
> at hjælpe mig (eller fortælle, hvis det ikke kan lade sig gøre)

Hej Kim

Det kan løses sådan:

din table ind.. </td>

--
Miss007 - Trine

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-07-04 13:07

Miss007 skrev:

>Det kan løses sådan:

Lad venligst være med at foreslå folk at bruge kode, der ikke er
valid html og som dermed ikke kan påregnes at virke efter
hensigten i alle browsere.
--
Knud