mig med billederne igen
Fra : Christian Regel

Dato : 01-07-04 12:27

Ja jeg glemte lige at linke.... sorry.

min side hedder www.go-do.dk. Som nævnt har den problemer med at
vise nogle af billederne. Når jeg sidder og arbejder med síden
offlineer der ingen problemer. der kan jeg se alle billeder......

ET skrig om hjælp

christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 01-07-04 13:09

Christian Regel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> vise nogle af billederne. Når jeg sidder og arbejder med síden
> offlineer der ingen problemer. der kan jeg se alle billeder......

Jeg kan godt se en masse billeder, så jeg ved ikke helt hvad der er
problemet.

PerR

Fra : //anne

Dato : 01-07-04 13:52

det kan skyldes, at der er mellemrum i filnavnet. prøv at erstatte
mellemrummet med en _, husk også at æøå heller ikke dur.
det hjalp for mig engang.

//anne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-07-04 21:47

Christian Regel skrev:

> Ja jeg glemte lige at linke.... sorry.

Jeg går ud fra at du henviser til en tidligere tråd - men jeg kan
ikke lige se hvilken. Det er god skik at blive i samme tråd hvis
man ikke skifter til et helt nyt spørgsmål.

> min side hedder www.go-do.dk. Som nævnt har den problemer med at
> vise nogle af billederne.

Jeg har lige prøvet min browsers "find broken images"-funktion på
din side. Den finder ikke nogen manglende billeder (hovedsiden plus
de tre rammesider testet).

Men når du har problemer kan det også skyldes fejl i din html-kode.
Såvel dit rammedokument som de enkelte rammer har fejl i koden.

Standardlinks om validering følger:
Hvordan: <http://www.html-faq.dk/1005.asp>
Hvorfor:
<http://diveintomark.org/archives/2003/05/05/why_we_wont_help_you>