CSS: Header og Footer med fast højde og co~
Fra : Peter Anskjær

Dato : 29-06-04 11:56

Hej NG
Jeg vil gerne lave en side hvor jeg har en header og en footer som hver har
en højde på f.eks 100px, på resten af pladsen vil jeg så gerne have en div
der har højden tilgængelig antal px - 200px. Jeg kan godt placere
indholds-div det rigtige sted med margin-top og kan give den den ønskede
bredde. Men jeg kan ikke få højden til at passe så der altid er præcist
100px til rådighed for neden. Et alternativ er at angive højden i % og så
tilpasse det så der lige er plads i 800*600, men det vil bare betyde at der
i højere opløsning vil være luft imellem footer og indhold. Footer kunne så
også angives i % og mellemrummet ville så være nedenunder footer, heller
ikke optimalt.
Så findes der nogle løsninger til at give indholds-div den rigtige højde?

Mvh
Peter