Javascript: Doevent eller lign?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-06-04 22:03

Hejsa

Jeg har nogle Javascripts der kan tage lidt tid at køre
I første omgang sætter jeg timeglas på samt disabler knapper etc
I det ene script der kniber det med at se effekten mht disabling og
knappen (der starter scriptet) bliver hængende

Jeg er vant til fx VB at lave en repaint sammen med DoEvents og/eller
kalde en sleep funktion så styresystemet for en chance for at opdateret
sin GUI

Findes der noget lign i JavaSCript eller evt andre tricks?

- Peter

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-06-04 22:08

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
> knappen (der starter scriptet) bliver hængende
>
> Findes der noget lign i JavaSCript eller evt andre tricks?

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

Der finder du javascripteksperterne.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-06-04 22:33

"Erik Ginnerskov" wrote

> Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

Ok

- Peter