Overstregning i css !
Fra : Torben Rasmussen

Dato : 25-06-04 17:56

ArGH..

Hvorn er det nu man laver den der 'overstregnings tus effekt'?

Kan ikke finde det i css tutten nemlig.
Og jeg taler ikke om --> <strike> men det de også bruger her på
html til at makerer noget text.

Er der en der er flink at smide koden?
På forhånd tak

Torben Rasmussen
http://torben-rasmussen.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 25-06-04 18:04

http://www.webdesign101.dk/xhtml/css/cssmenu/index.php

> Kan ikke finde det i css tutten nemlig.
> Og jeg taler ikke om --> <strike> men det de også bruger her på
> html til at makerer noget text.

Hej du befinder dig på usenet som du tilgår via html's interface.Det vil
sige at dit indlæg ikke kun ses af brugere på www.html.dk men af samtlige
der benytter
denne newsgruppe.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 25-06-04 19:45

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> http://www.webdesign101.dk/xhtml/css/cssmenu/index.php

> Hej du befinder dig på usenet som du tilgår via html's interface.Det vil
> [...]
Nå da, jamen det er jo ikke lige ti lat se
men det ved jeg da så nu...

Fra : Søren Knudby

Dato : 25-06-04 19:39

Torben Rasmussen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
>Hvorn er det nu man laver den der 'overstregnings tus effekt'?

Du kan bruge CSS-egenskaben background. Her er et eksempel:
style="background:yellow">overstreget</span>.</p>

Håber det er det du mener.