Ingen scroller...
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 24-06-04 21:00

Hvordan kan det lade sig gøre at fjerne srolleren lige som her:
http://www.hedeselskabet.dk/

Mvh. Rune Thougaard

Fra : Kasper Christensen

Dato : 24-06-04 21:18

"> Hvordan kan det lade sig gøre at fjerne srolleren lige som her:
> http://www.hedeselskabet.dk/

Det ville være nemmere hvis du havde et link til den side det skulle gøres
ved.

Grunden til at den ikke er der på den side du viser er, at scrolling er sat
til auto (scrolling="auto") og der er ikke behov for den. Derfor forsvinder
den, men det gælder kun ved frames.

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 25-06-04 08:13

> [...]
sat
> til auto (scrolling="auto") og der er ikke behov for den. Derfor

Så gerne, det kommer her:
www.rtk-design.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 25-06-04 09:24

> Så gerne, det kommer her:
> www.rtk-design.dk

På den side er der jo netop btug for scrollbaren. Den er jo så bred at en
opløsning på 1152 x 864 ikke er stor nok. Du bør kraftig overveje at lave
den smallere.

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-06-04 10:46

Kasper Christensen wrote:

> På den side er der jo netop btug for scrollbaren. Den er jo så bred
> at en opløsning på 1152 x 864 ikke er stor nok. Du bør kraftig
> overveje at lave den smallere.

Og her bør du overfeje, at mange brugere ikke kan komme op over 800px i
bredden.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 25-06-04 23:38

> Og her bør du overfeje, at mange brugere ikke kan komme op over 800px i
> bredden.

Kan jeg bygge siden "smartere" op så den ses flot i både 800x600 og
1280x1024? (skal have levet hele siden om i div isteden for tabeller, det
kommer :D )

Rune.