Sange med orange?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-05-01 23:12

Hejsa!

Kom gerne med en masse bud på sange hvori farven/ordet "orange"
indgår. Helst danske, med udenlandske kan også bruges.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-05-01 23:53

> Kom gerne med en masse bud på sange hvori farven/ordet "orange"
> indgår. Helst danske, med udenlandske kan også bruges.

Jeg lavede en søgning på www.allmusic.com på sangtitlen orange, men vil
undlade at spamme gruppen med den liste jeg fik. Dog fandt jeg et miles
davis nummer der hedder orange, som ser ud til at være skrevet af palle
mikkelborg, så lidt dansk er det vel.

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=A18jteai14xs7

/Nikolaj

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 06-05-01 23:54

On Mon, 07 May 2001 00:11:50 +0200, Lasse Hedegaard wrote:

> Kom gerne med en masse bud på sange hvori farven/ordet "orange"
> indgår. Helst danske, med udenlandske kan også bruges.

Souvenirs: Orangejuice.

Mvh.

--
"It's... It's a miracle! My personal gravity is back Adam Sjøgren
to normal!" "Glad to hear that. Now do your math." asjo@koldfront.dk

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 06-05-01 23:58

Lasse Hedegaard wrote:

> Kom gerne med en masse bud på sange hvori farven/ordet "orange"
> indgår. Helst danske, med udenlandske kan også bruges.

Orange hår
blafrer i den grå dag
vinden griber i min jakke
under mit sultne løb
mit blod farer gennem mine årer
og min adrenalin sprænger kroppen

- Michael Valeur og Jesper Siberg, 'Kæber af stål' fra albummet
'Kærlighed til Kniven'.

Men det var måske ikke lige den stil..

Ulrik Magnusson
(jeg tror de fik mig)

--
"If you don't succeed, redefine success"
Anonymous

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-05-01 00:06

Lasse Hedegaard skrev:

>Kom gerne med en masse bud på sange hvori farven/ordet "orange"
>indgår. Helst danske, med udenlandske kan også bruges.

Jeg glemte lige at sige, at det skal være en del af teksten,
"orange"... - ikke bare titlen.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim M. Jensen

Dato : 07-05-01 09:44

Jon Spencer Blues Explosion - Orange

REM - Orange Crush

_kmj

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:10jbftcrka8rqtr8nv0ir4cnmfe859jmuh@news.inet.tele.dk...

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-05-01 10:27

> Kom gerne med en masse bud på sange hvori farven/ordet "orange"
> indgår. Helst danske, med udenlandske kan også bruges.

URL:http://www.lyrics.ch/search/checknormal.asp?bands=&label=&song=orange&ma
tch=like

/Nikolaj

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 07-05-01 10:50

nikolaj borg wrote:

> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
>
> http://www.lyrics.ch/search/checknormal.asp?bands=&label=&song=orange&ma
> tch=like

Det er vist nærmere denne:

http://www.lyrics.ch/search/checkfulltext.asp?words=orange&title=&type=all

Ulrik Magnusson

--
"Less we love and know how we're just morter filling holes"
Skinny Puppy - 'Morter', The Process 1996

Fra : Hans Huttel

Dato : 07-05-01 11:24

På Love Shops seneste album, "Det løse liv", findes sangen "I orange".

Hans

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-05-01 11:26

hvad med Big Fat Snake

"you're and apple, I'm and orange"

mvh

Michael

Fra : Linda Nørgaard

Dato : 09-05-01 09:48

Ludo X, som vandt DM i Rock i 1994, og som vist er gået ret meget i
glemmebogen, hvis man da ikke lige som jeg har gået i gymnasiet med dem, har
på deres eneste plade, der bærer deres navn som titel, en sang, der hedder
"Orange Juice".
Må man spørge, hvad du skal bruge sange med "orange" til?

--
Posted from mail1.stofanet.dk [212.10.10.6]