Menu i Firefox
Fra : Lisbet Laursen

Dato : 17-06-04 14:42

På denne side http://www.varde-gym.dk/nostalgi/index.htm har jeg en
menu, som ser rigtig ud i Opera og IE6, men i Firefox mangler der en
"streg" mellem to af menupunkterne.
Siden validerer.

Hvad kan der mon være galt?

Venlig hilsen
Lisbet

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-06-04 15:03

Lisbet Laursen skrev:

> På denne side http://www.varde-gym.dk/nostalgi/index.htm har
> jeg en menu, som ser rigtig ud i Opera og IE6, men i Firefox
> mangler der en "streg" mellem to af menupunkterne.
> Siden validerer.

Nej - css-koden validerer ikke.

<http://kortlink.dk/6v8>

Martin har givet et bud på hvad der er årsag til problemet, men det
vil under alle omstændigheder være en god ide at få rettet css-
fejlene også.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Lisbet Laursen

Dato : 17-06-04 19:08

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Nej - css-koden validerer ikke.

For p... da også, det havde jeg jo glemt at tjekke.

> Martin har givet et bud på hvad der er årsag til problemet, men det
> vil under alle omstændigheder være en god ide at få rettet css-
> fejlene også.

Nu har jeg rettet css-fejlene. Og jeg har fulgt Martins bud, det hjalp
at lave line-height om.

Tak til begge.

Venlig hilsen
Lisbet