Nogle erfaringer med uoriginale carkits fr~
Fra : Flemming Petersen

Dato : 06-05-01 22:54

Er der nogen der har erfaringer med Pro carkit's fra T Hansen.

Jeg er især "bekymret" omkring lydkvaliteten/niveauet i højttaleren

Takker

Flemming

Fra : jan steen sørensen

Dato : 07-05-01 12:03

Flemming Petersen skrev i meddelelsen ...
>Er der nogen der har erfaringer med Pro carkit's fra T Hansen.
>
>Jeg er især "bekymret" omkring lydkvaliteten/niveauet i højttaleren

Hvorfor vil du ikke købe originalt ? Højtalleren er da den mindst del - hvad
med resten af teknikken?

Hvad skal du bruge, fåes det overhovedet originalt og hvad er
prisforskellen?

smid mig evt. en mail - kan evt. skaffe rimelig rabat på originalt udstyr!

Jan

Fra : Brian Fisker

Dato : 07-05-01 12:20

> Hvorfor vil du ikke købe originalt ? Højtalleren er da den mindst del -
hvad
> med resten af teknikken?

Nok et spørgsmål om $$$ :)

Jeg er selv på udkig efter et håndfri-sæt til min Nokia 8210.

Prisen hos THansen er 698 kr (+ levering) - hvad er din pris?

\Mandal

Fra : jan steen sørensen

Dato : 07-05-01 23:11

Brian Fisker skrev i meddelelsen <9d60do$4j3$1@sunsite.dk>...
>hvad
>
>Nok et spørgsmål om $$$ :)
>
>Jeg er selv på udkig efter et håndfri-sæt til min Nokia 8210.

Der findes ikke et (rigtigt ægte) indbygningsæt til 8210, men
"tilnærmeligvis". Blot et håndfrit sæt.

>Prisen hos THansen er 698 kr (+ levering) - hvad er din pris?

Hvis du spørger om:
Nokia PPH 1 er prisen inkl. moms: 452,-
Nokia HFM-8 Ekstern Mikrofon: 109,-
så lander det vist op totalt: kr. 561,- (+ levering og efterkravsgebyr:
45kr.)

Jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-05-01 19:36

"Flemming Petersen" <flems@flems.com> wrote in message
> Er der nogen der har erfaringer med Pro carkit's fra T Hansen.
>
> Jeg er især "bekymret" omkring lydkvaliteten/niveauet i højttaleren

Køb det dog hos Tele2shop.dk

Orginalt Nokia:

CARK-91 Installationssæt 944,00 DKK Antal på lager 10
Passer til Nokia 5110/ 6110/6150/6210/7110.
Udvidet bilmonteringssæt. Holder telefonen sikkert på plads og oplader
batteriet.
Håndfri betjening med separat mikrofon og højttaler.
Omfatter:
- Avanceret aktiv bilholder MCC-1
- Avanceret HF-enhed HFU-2
- Ekstern HF-højttaler HFS-12
- Mikrofon HFM-8.

Fra : Flemming Petersen

Dato : 09-05-01 21:25

On Mon, 7 May 2001 20:36:27 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

Ja jeg spørger nok lidt dumt, men hvordan kan du se at det er et
originalt Nokia??

Ellers mange tak for tippet

Flemming

Fra : jan steen sørensen

Dato : 09-05-01 22:30

> [...]
><bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:
>
>Ja jeg spørger nok lidt dumt, men hvordan kan du se at det er et

Der står Nokia på æsken, på sættet og i monteringsvejledningen - du kan ikke
være i tvivl når du ser den - i flot farvetryk og hele baladen

/jan

Fra : Flemming Petersen

Dato : 09-05-01 23:27

On Wed, 9 May 2001 23:30:13 +0200, "jan steen sørensen"
<jss@private.dk> wrote:

Det når jo så være godt nok

Tak igen