Skærme
Fijala 3554
Viewsonic P95f eller LG 915FT
Fra : Thomas Kjærgaard

Dato : 06-05-01 22:56

Hej gruppe

Vi er et par stykker som står overfor at skulle købe en ny 19"

Hvad er jeres bedste bud på en 19" hvis økonomien ikke spiller den store
rolle.

Envidere:

Hvilken af disse skærme ville du vælge:

Viewsonic P95f eller LG 915FT

Vi er godt og grundigt i tvivl.

Thomas Kjærgaard

Fra : Jacob Kaagaard

Dato : 07-05-01 08:59

"Thomas Kjærgaard" <thomas@laptop4u.dk> wrote in
message news:9d4h7r$rk9$1@sunsite.dk...
> Hvad er jeres bedste bud på en 19" hvis
økonomien ikke spiller den store
> rolle.

Ja hvis økonomien ikke spiller en rolle så ville
jeg gå efter LaCie's nye 18,1" tft skærm... men
hvis det skal være crt så ville det nok blive Sony
F400.

> Hvilken af disse skærme ville du vælge:
>
> Viewsonic P95f eller LG 915FT

Ingen af dem

Mvh
Jacob

Fra : S@ndman

Dato : 07-05-01 09:20

> [...]
> jeg gå efter LaCie's nye 18,1" tft skærm... men
> hvis det skal være crt så ville det nok blive Sony

Jeg har lige købt en LG 915FT Plus og er yderst tilfreds med den. Den står
skarpt i alle opløsninger og har ganske enkelt en kanon skærm.

S@ndman
ICQ#19799486

Fra : Tommy Andersen

Dato : 07-05-01 10:58

Jeg har købt en 19" Sony G420.... og jeg kan kun sige at den er en rigtig
lækker skærm.

Tommy

Fra : Uffe Callesen

Dato : 08-05-01 12:16

Jeg valgte som S@ndman en LG 915FT+ og er VILDT imponeret over den. Den står
super skarpt også i 1600x1200 85hz.

Specielt farvegengivelsen er helt fantastisk sammenlignet med min gamle
Viewsonic skærm. Tror dog også helt sikkert at P95f skærmen er et godt køb.
Personligt mener jeg ikke at Sony's skærme har et het forskruet
price/performance forhold (hvilket der sikkert er mange som vil være uenige
i - men gem nu det til en anden tråd - tak).

Jeg havde selv set en del andre skærme i aktion før jeg købte min LG, NEC's
nyeste skærme ser også virkelig lære ud.

Som et lille ekstra plus for LG skærmen skal lige nævnes at knapperne på den
ikke er trykfølsomme men istedet er "berøringsfølsomme" - en virkelig lækker
lille detalje.

Fra : Thomas Kjærgaard

Dato : 08-05-01 21:47

> Hvilken af disse skærme ville du vælge: