Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Visning af wma-filer
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 21:54

Jeg forsøgte fra www.dr.dk at se 21-nyhederne. Det lod sig ikke gøre.

Det bedste jeg fik frem var følgende lille kasse fra Firefox:

<ASX Version="3">
<TITLE>TV-avisen 21:00 - 20040810</TITLE>
<ENTRY>
<TITLE>TV-avisen 21:00</TITLE>
<COPYRIGHT>DR </COPYRIGHT>
<STARTTIME VALUE="0:00:10.0" />
<DURATION VALUE="1:01:59.0" />
<REF
HREF="mms://WMSC.dr.dk/storage/Auto/Nyheder/tva/tva210020040810.wmv"
/>
<ABSTRACT></ABSTRACT>
</ENTRY>
</ASX>

Mangler jeg noget?

mvh /snedker
---
http://dbconsult.dk

Fra : Steen

Dato : 10-08-04 22:46

Morten Snedker <mortenatdbconsultdotdk> wrote in

> Jeg forsøgte fra www.dr.dk at se 21-nyhederne. Det lod sig ikke gøre.

WMA - det plejer da at være windows media player, men jeg troede de fleste
video'er fra DR var i Real Player...

Har du begge afspillere...i nyeste versioner?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 14:16

On 10 Aug 2004 21:46:04 GMT, Steen <newz@pc.danmark> wrote:

>Morten Snedker <mortenatdbconsultdotdk> wrote in

>WMA - det plejer da at være windows media player, men jeg troede de fleste
>video'er fra DR var i Real Player...

Nej, så vidt jeg erindrer er TV-2's Real Player. Jeg har slet ikke
Real Player installeret, så det tror jeg bestemt ikke er tilfældet.

>Har du begge afspillere...i nyeste versioner?

Nej, til Real Player, ja til Media Player. Vil man se nyheder på
dr.dk, er det indlejret på selve siden...

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Mogens Isager

Dato : 14-08-04 20:41

Morten Snedker wrote:
> [...]
> Det bedste jeg fik frem var følgende lille kasse fra Firefox:
>
> <ASX Version="3">
> <TITLE>TV-avisen 21:00 - 20040810</TITLE>

Hm, det tror jeg ikke. Jeg tror derimod at problemet er at DR sender
ovennævnte med en text/plain MIME type i stedet for video/x-ms-asf. Jeg
har skrevet til DR om problemer, så må vi se om det hjælper...

--
Mogens Isager