Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mozilla 1.7.2 Dansk?
Fra : Morten Bowman

Dato : 09-08-04 17:26

Hej
Jeg ville hente Mozilla på dansk og ifølge denne side
http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#moz_1.72
Så skulle den være der. Men der sker ikke så meget??
Anyone?

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-08-04 18:41

Morten Bowman skrev:

>Jeg ville hente Mozilla på dansk og ifølge denne side
>http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#moz_1.72
>Så skulle den være der. Men der sker ikke så meget?

Når jeg klikker på mac/unix/win, så kommer der en
installationsalert frem, så det burde da virke.
--
Knud

Fra : Morten Bowman

Dato : 09-08-04 19:49

On Mon, 09 Aug 2004 19:41:27 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Når jeg klikker på mac/unix/win, så kommer der en
>installationsalert frem, så det burde da virke.

Mystisk. Det har jeg også kunnet gøre før.
Nå men jeg fandt en anden vej rundt så nu virker det

Fra : Broodje Paling

Dato : 10-08-04 05:42

Morten Bowman skrev:
> [...]
> http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#moz_1.72
> Så skulle den være der. Men der sker ikke så meget??

Komplet Mozilla 1.7.2 dansk kan hentes her:
http://www.cs.auc.dk/~qte/files/mozilla/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-08-04 22:03

On Tue, 10 Aug 2004 06:41:41 +0200, Broodje Paling <Nobody@knows.ww>
wrote:

>Komplet Mozilla 1.7.2 dansk kan hentes her:
>http://www.cs.auc.dk/~qte/files/mozilla/

Kan jeg installere den ovenpå en engelsk ver. 1.7.2 uden at der går
kludder i mine indstillinger?

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Claus Madsen

Dato : 10-08-04 23:02

Jesper Hansen wrote:

> Kan jeg installere den ovenpå en engelsk ver. 1.7.2 uden at der går
> kludder i mine indstillinger?

Du kan nøjes med at installere den danske sprogpakke fra:

http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla/#testpakke

--
Claus Madsen - http://clausmadsen.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-08-04 23:17

On Wed, 11 Aug 2004 00:02:07 +0200, "Claus Madsen"
<post@clausmadsen.dk> wrote:

>Du kan nøjes med at installere den danske sprogpakke fra:
>
>http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla/#testpakke

Hvor er det nemt, når man bare ved hvordan Tak...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Morten Bowman

Dato : 11-08-04 20:07

wrote:

>Du kan nøjes med at installere den danske sprogpakke fra:
>
>http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla/#testpakke

Dejlyt

Fra : IzNoGoUd

Dato : 13-08-04 10:59

wrote:

>Komplet Mozilla 1.7.2 dansk kan hentes her:
>http://www.cs.auc.dk/~qte/files/mozilla/

Tak for linket!
Hvor på nettet skal man lede efter den officelle Dansk Mozilla 1.7.#
"Win32 full installer"?
Jeg har tjekket denne URL http://www.mozilla.org/releases/#1.7.2
i lang tid for en dansk udgave af 1.7, men forgæves
Er overståend URL ikke den officelle download side for Dansk Mozilla
Win32 full installer?
Eller har jeg misforstået noget!

best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*
"All your base are belong to us"