Min pc har en fejl jeg ikke har set før er~
Fra : Willy Nielsen

Dato : 08-08-04 18:10

Min pc har en fejl jeg ikke har set før er der en som kan hjælpe
mig.....??????

den kommer med følgen

iexplore.exe
Fejlsignatur
AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2800.1106 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.1217 Offset: 000441db

Rapporterer
Oplysninger om tilstanden for iexplore.exe, da problemet opstod;
operativsystemets version og computerens hardware; det digitale
produkt-id, som
kan bruges til at indentificere din licens samt computerens IP-adresse.

OSV........

hvad er der galt ?????

\\\|||||///
( @ @ )
+---oOOo---(_)----oOOo--------------+
Med Venlig Hilsen
Willy Nielsen
http://
willy_nielsen@mail.dk
ICQ: 51740315

ooo0
( ) 0ooo
+--\ (-----( )-----------------+
\__) ) /
(__/

Fra : Gevaldi

Dato : 08-08-04 18:48

Willy Nielsen skriblede:
> [...]
> problemet opstod; operativsystemets version og
> computerens hardware; det digitale produkt-id, som
> kan bruges til at indentificere din licens samt

Sikke mange ?????? har du drukket eller
ryster du bare på hænderne.

Ta' også lige et kik på dette:

Så kan du se at en signatur kun bør bestå af
max. fire linier af 72 tegn. Din er på 18 linier.

Overdrivelse fremmer *ikke altid forståelsen*
så at beherske sig er ofte en dyd og vil ofte
få flere til at komme med kvalificerede svar.

Modsat ender det ofte med at man får denne
besked *PLONK*

--
/Gevaldi

--
/Gevaldi

Fra : Willy Nielsen

Dato : 08-08-04 19:44

OG HVADSÅ!!!!!!!!!!!!

Jeg skal have hjælp til det jeg spøger om og ikke hjælp til hvordan min
signatur skal være....

jeg bruger newsgrp.. max to gange om året... og hænger mig ikke i det....

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-04 19:59

Willy Nielsen wrote:
> OG HVADSÅ!!!!!!!!!!!!

Det er irreterende for os andre at læse.

> Jeg skal have hjælp til det jeg spøger om og ikke hjælp til hvordan min
> signatur skal være....

Det kan godt være. Men hvis ingen gider at læse spørgsmålet, så er det
jo lige fedt. Derfor bør man respektere de ordensregler / guidelines der
findes.

> jeg bruger newsgrp.. max to gange om året... og hænger mig ikke i det....

Det er lige så meget for vores skyld, som det er for din.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 08-08-04 20:00

Willy Nielsen skriblede:
> OG HVADSÅ!!!!!!!!!!!!

> Jeg skal have hjælp til det jeg spøger om og ikke hjælp
> til hvordan min signatur skal være....

Skal og skal, det er jo heldigvis frivillig om
nogen gider.....Du kan vel bare skrive format c:\

> jeg bruger newsgrp.. max to gange om året... og hænger
> mig ikke i det....

Nå, men så må vi da håbe der er nogen der
gider, men dem fornærmer du vel også

--
/Gevaldi

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-08-04 20:11

Willy Nielsen skrev:

>OG HVADSÅ!!!!!!!!!!!!

Det var da et frygteligt råweri!

>Jeg skal have hjælp til det jeg spøger om

skal du? Så må du vist ud og hyre noget support. Du får nok ikke hjælp
her på den måde.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Leony

Dato : 08-08-04 21:35

"Willy Nielsen" <willy_nielsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg bruger newsgrp.. max to gange om året... og hænger mig ikke i
> det....

Personer som kun kører bil 2 gange om året, har lige så meget pligt til
at overholde færdselsreglerne som dem der kører hver dag.

Selvom du har en dårlig dag, så er det ikke pænt at lade det gå ud over
de personer som potentielt kunne hjælpe med dit problem. Gør du det på
en restaurant, så spytter tjeneren i din suppe - på et mekanikerværksted
klipper de dine bremseslanger osv.

Fortsat god sommer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Claus U

Dato : 09-08-04 13:58

Hej Gevaldi du skrev:

> Sikke mange ?????? har du drukket eller ryster du bare på hænderne.

Tal pænt til folk og vær lidt mere høflig - på forhånd tak! - Ja vist
er hans signatur helt ude i byen, men det er ikke nogen undskyldning for
at være uforskammet. Det er altså ikke alle som bruger usenet lige så
flitigt som dig. Jeg synes faktisk, at du burde skamme dig!

> Ta' også lige et kik på dette:
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Har du selv læst den? og hvad er det helt præcist, som er galt med din?
--
claus

Fra : Gevaldi

Dato : 10-08-04 07:39

Claus U skriblede:

> [...]
> er altså ikke alle som bruger usenet lige så flitigt som
> dig. Jeg synes faktisk, at du burde skamme dig!

Nå, syntes du det. Når en spørger bander og
svovler, overdriver, fylder spørgsmålstegn på
som det var et fluepapir og ellers gebærder sig
som en der ellers er ligeglad med almindelig
netetikette, så får han med samme hammer.

Er du ellers utilfreds med noget, så kan du jo bare
smide mig i dit killfilter.

Det kan du jo så fortælle mig.

Fut etiketten.

--
/Gevaldi

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-04 20:01

Willy Nielsen wrote:

> den kommer med følgen

[Klip - fejl besked]

Kommer den et bestemt sted? Er det noget du kan reproducere på bestemte
hjemmesider?

> OSV........

Kommer der andre fejlbeskeder?

> hvad er der galt ?????

Måske noget spyware som ikke fungere alt for godt. Prøv at scanne med
Ad-aware, Spybot og hvad de nu hedder.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : .Kody

Dato : 09-08-04 10:39

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjemmesider?

> Kommer der andre fejlbeskeder?

> Måske noget spyware som ikke fungere alt for godt. Prøv at scanne med

Ja jeg har set fejlen før, mener bestemt også at det er "noget"... som har
inficeret din pc.
Prøv CW Shredder.exe den kan vist klare det.

..Kody