TreeSize
Fra : Jørgen

Dato : 08-08-04 17:50

Jeg har haft et lille praktisk program, der kunne vise mig stumper af et
træ, forsynet med oplysninger om, hvad træet og de enkelte biblioteker
fylder. Det hedder "TreeSize", og jeg fandt det i et magasin i 1997. Det var
beregnet til Win95.
Nu er jeg i gang med Windows XP, og det vil ikke køre i dette system.

Er der nogen, der har en god ide om en afløser for TreeSize?
Jørgen

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-04 18:39

Jørgen wrote:

> [...]
> Nu er jeg i gang med Windows XP, og det vil ikke køre i dette system.
>
> Er der nogen, der har en god ide om en afløser for TreeSize?

TreeSize i en nyere version?
http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml

Ser meget ud som om XP er understøttet.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Leony

Dato : 08-08-04 21:36

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> TreeSize i en nyere version?
> http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
> Ser meget ud som om XP er understøttet.

Jeg har i hvert fald brugt det på XP Pro.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Anders Lund

Dato : 08-08-04 22:32

Leony wrote:

> Jeg har i hvert fald brugt det på XP Pro.

Jeg installerede det også, ingen problemer i det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jørgen

Dato : 09-08-04 06:21