Pro@
Fra : Peen

Dato : 06-05-01 20:28

Hej

Jeg sidder på en Pro@ forbindelse med en speedstream router og kikker på
http://proaccess.jht.net
Denne side ser umiddelbart ud til at komme med løsninger til nogle af de
problemer jeg sidder med, f.eks at sende filer over icq. Desværre er jeg nok
for grøn for når jeg kikker på rækkerne af ting der skal sættes op ved jeg
ikke hvordan jeg skal gå viderer.
Er der nogen der har nogle guldkorn der vil gøre at jeg kan komme viderer?

Tak
Søren Peen

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 07-05-01 10:10

>Denne side ser umiddelbart ud til at komme med løsninger til nogle af de
>problemer jeg sidder med, f.eks at sende filer over icq. Desværre er jeg nok

ICQ burde kunne indtstilles uden at røre ved routeren.
I ICQ 2000b prøv i ICQ/Preferences/Connections
faneblad Server: Proxy settings: Using Firewall og Not using proxy
faneblad User: 'use server proxy settings'

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere til .dk og internationale domæner
http://sms.jth.net/ Hurtig email til SMS: tlfnr@sms.jth.net