Indkøb
Fra : H. Sørensen

Dato : 10-08-04 15:26

Hej,
engang så jeg et indlæg som roste en web-adresse, hvor der kunne købes alt
til kat og hund. Jeg har desværre ikke gemt den. Måske der er en som vil
oplyse den? Måske var den udenlandsk, for der kunne også købes ormekur der.

--
Mvh.
Henning

Fjern FEJLEN i mail adr.

Fra : Winther

Dato : 10-08-04 16:48

"H. Sørensen" <hsitFEJLEN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til kat og hund. Jeg har desværre ikke gemt den. Måske der er en som vil
> oplyse den? Måske var den udenlandsk, for der kunne også købes ormekur

Jeg kunne også godt bruge et sted hvor der kan købes Drontal på nettet.

Vh. Winther

Fra : Didi

Dato : 10-08-04 16:54

> [...]
> til kat og hund. Jeg har desværre ikke gemt den. Måske der er en som vil
> oplyse den? Måske var den udenlandsk, for der kunne også købes ormekur

Er det mon www.zooplus.de du leder efter?
Jeg har ingen erfaringer med siden selv, og jeg ved heller ikke om de sælger
ormekur.

Hilsen Ditte

Fra : Winther

Dato : 10-08-04 17:01

"Didi" <ditte--@bog.dk> skrev i en meddelelse
> Er det mon www.zooplus.de du leder efter?
> Jeg har ingen erfaringer med siden selv, og jeg ved heller ikke om de
> [...]
Mener ikke ormemidler kan købes i Tyskland mere.

Vh. Winther

Fra : Denise

Dato : 10-08-04 18:55

H. Sørensen wrote:
> [...]
> købes alt til kat og hund. Jeg har desværre ikke gemt den. Måske der
> er en som vil oplyse den? Måske var den udenlandsk, for der kunne

Hej
Med hensyn til medicin til dyr, så bruger jeg tit http://www.vet-medic.com
til Synoquin til Molly, og jeg kan se de har masser af Drontal. De leverer
med posten i løbet af et par dage og er meget pålidelige .

--
Hilsen Denise

Fra : Winther

Dato : 11-08-04 10:00

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
leverer
> med posten i løbet af et par dage og er meget pålidelige .

Hejsa

Hvordan ordner du så betalingen?, kan der bruges alm dankort, eller kræves
der noget mere internationalt?

Vh. Winther

Fra : Denise

Dato : 11-08-04 11:04

"Winther" <Falk-Petersen@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> >
> Hejsa
>
> Hvordan ordner du så betalingen?, kan der bruges alm dankort, eller kræves

Jeg betaler med Visa Dankort, men de tager også Mastercard.
Hilsen Denise

Fra : Winther

Dato : 11-08-04 12:46

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> "Winther" <Falk-Petersen@invalid.dk> wrote in message

> http://www.vet-medic.com

> Jeg betaler med Visa Dankort, men de tager også Mastercard.
> Hilsen Denise

Tak for hjælpen

Vh. Winther

Fra : H. Sørensen

Dato : 14-08-04 08:58

Takker for alle indlæg, der var god hjælp at hente!
Mvh.
Henning