Q: Apache, PHP MySQL - Hænger i perioder!
Fra : Claus Bernth

Dato : 06-05-01 20:02

Hej!

Jeg har PHP (4.04pl1), Apache (1.3.19) og MySQL (3.22.32) installeret på

min Win98SE maskine.

Alle tre applikationer køres m. default indstillinger ...

Nu og da 'hænger' de pludselig når jeg f.eks. skal loade en side fra
'localhost' som involverer PHP og MySQL. Efter noget tid får jeg
timeout på max execution time, og når jeg prøver igen loader side
øjeblikkeligt. Hvis jeg har flere sessioner (browservinduer) åbne er det

alle dem der bruger PHP/MySQL som hænger... Apache selv er ikke
påvirket, dvs. directory indexes mv. kan sagtens hentes/reloades.

Er der nogle der kan genkende problematikken som evt. kan give nogle
gode råd?

Vh,
Claus

Fra : Jonas Delfs

Dato : 06-05-01 21:01

"Claus Bernth" <claus-bernth@sports-mc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> påvirket, dvs. directory indexes mv. kan sagtens hentes/reloades.
>
> Er der nogle der kan genkende problematikken som evt. kan give nogle

Jeg har selv haft nøjagtigt samme problem. Men har desværre ikke fundet en
løsning på det, for nu (da jeg i mellemtiden har haft formateret et par
gange) kører det som det skal.

> Vh,
> Claus

- Jonas

Fra : Martin

Dato : 06-05-01 22:56

On Sun, 06 May 2001 21:02:13 +0200, Claus Bernth
<claus-bernth@sports-mc.dk> wrote:

> [...]
>påvirket, dvs. directory indexes mv. kan sagtens hentes/reloades.
>
>Er der nogle der kan genkende problematikken som evt. kan give nogle

Jeg mener det er nå der er for lidt plads på C: drevet *swapfilen*
Men hæng mig ikke på det !!
Det virker nemlig 100% fino nå jeg har 1 gb restplads, men nå jeg så
kun har 120-200 mb så kører det af H.... til

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Claus Bernth

Dato : 06-05-01 23:54

Martin wrote:

> Jeg mener det er nå der er for lidt plads på C: drevet *swapfilen*
> Men hæng mig ikke på det !!

Det vil jeg lade være med
(Jeg har 5,89 Gb ledigt på C drevet....)

Vh,
Claus