syg eller varme ?
Fra : jytte

Dato : 09-08-04 19:13

Min kat er noget sløv fortiden. Jeg går ud fra at det skyldes varmen? og
ikke at hun er syg?

Hun gør noget som jeg synes er lidt specielt, men også meget kært. Hun
ligger sig tit på siden og sparker med bagbenene, det ligner nærmest en
betinget reflex. Hvis der ligger noget på gulvet f. eks. en bold ligger hun
og sparker til den, men hun kan også bare ligge på gulvet og sparke.

Gør alle katte det ? eller er der noget galt ? Hun er 4 år gammel.

Venlig hilsen
Jytte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-08-04 20:15

Mine katte er også noget mere afdæmpede i varmen, men selvfølgelig er der da
"liv" i dem indimellem... De holder desuden meget af at ligge parkeret lige
foran en ventilator, der køler dem ned med jævne mellemrum (den bevæger sig
fra side til side).

Hvis katten ellers spiser og drikker (den kan også spise mindre end
sædvanligt pga. varmen), så ville jeg ikke være bekymret

Mvh. Camilla

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 09-08-04 22:35

"jytte" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Min kat er noget sløv fortiden. Jeg går ud fra at det skyldes varmen? og
> ikke at hun er syg?
<klip>
> Venlig hilsen
> Jytte

Min Miver gør det samme...altså næsten ingenting. Jeg var ret urolig indtil
jeg læste din mail, men jeg troede også lidt selv på det med varmen...og at
andre katte også bliver meget sløve her i varmen, gør mig mere rolig. Jeg
ved ikke om hun drikker og spiser som hun plejer da jeg ikke har mulighed
for at holde øje med hende hele dagen, og Mulle kan sagtens spise for to
uden jeg opdager det *GGG*
Miver er 5 år iøvrigt, så måske er det en form for 4-5 års varme-krise de er
igennem :o
Hilsen Miver og Mulles mor Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : jytte

Dato : 09-08-04 22:59

Jo - jeg tror det er varmen, vi andre går jo heller ikke rundt i pels i 30
graders varme. Min veninde siger at hun ikke ser meget til sine 2 udekatte,
de ligger under en eller anden kølig busk.

Jytte

"Miver og Mulle's mor Heidi" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4117ee06$0$73941$14726298@news.sunsite.dk...