Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Pris på forstørrelsesapparat???
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 06-05-01 19:44

Jeg er ved at sælge mit mørkekammer, men køberen er ikke interesseret i
forstørrelsesapparatet. Jeg ved ikke hvad jeg skal godtgøre det med i den
samlede pris. Det er et meget velholdt opemus 4 med minolta 4,5 obj. Kan jeg
få nogle bud på hvad det er værd....

Tim

Fra : Leif Elsborg

Dato : 07-05-01 08:14

ca. 200 kr, hvis du kan finde en køber

Mvh. Leif

Fra : petersen_michael

Dato : 07-05-01 20:12

for et par år siden solgte jeg en Opemus IIA incl
50 og 75mm optik, bakker pincetter, klapramme,
rød og gul pære for 500,- synes det var fint, for en
museums genstand.. ( 1969 model )

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post