Hjælp til startside?
Fra : Otto Skov

Dato : 08-08-04 15:21

Hej NG.

Min Expoler har fået en porno site som startside, og jeg kan ikke ændre det.

(Der ligge et pic i dk.binaer)

Men jeg ville altså gerne havde min gammle startside igen (google:))

Kan i hjælp mig?

På forhånd tak!

M.v.h. Otto Skov...

Fra : Steen

Dato : 08-08-04 16:27

"Otto Skov" <ottoskov@hjarup.net> wrote in

> Min Expoler har fået en porno site som startside, og jeg kan ikke
> ændre det.

Spybot - linket er tidligere angivet.

--
Steen
danmark = dk

Fra : Otto Skov

Dato : 08-08-04 16:56

"Steen" <newz@pc.danmark> skrev i en meddelelse
> "Otto Skov" <ottoskov@hjarup.net> wrote in

> [...]
Tak for hjælpen.

M.v.h. Otto Skov

Fra : Steen

Dato : 08-08-04 21:54

> Tak for hjælpen.

Det var såmænd så lidt

--
Steen
danmark = dk

Fra : KS

Dato : 10-08-04 22:26

> Spybot - linket er tidligere angivet.

"Spybot" ?? - Jeg er ikke lige med, hvor finder jeg det link, for jeg har
næsten samme problem - det er blot en søgeside.der kommer op.

Knud

Fra : John

Dato : 10-08-04 22:37

"KS" skrev i en meddelelse

> "Spybot" ?? - Jeg er ikke lige med, hvor finder jeg det link

Kan bl. a. downloades her: http://majorgeeks.com/download.php?det=2471

Mvh John

Fra : Steen

Dato : 10-08-04 22:44