Chrisco hundeposer...
Fra : Kim Christensen

Dato : 08-08-04 09:34

Er der andre der har oplevet dette problem med Chrisco hundeposer?
De er åbenbart ikke savet særligt godt, for på de to ruller jeg har
her er over halvdelen flækket ned langs den ene side. Det fandt jeg
lidt sent ud af i går, da jeg var men hnden til hundefrisør. På vejen
hjem skulle han lige noget som var lidt halvtyndt på grund af varmen,
og lidt stress efter sin første tur til trimning. Jeg samle rop, og
går videre, men mærker at posen langsomt bliver lettere og lettere....
Indholdet er jævt fordelt over mig, min nydelige hund, og fortovet. Så
pas på derude...
Selvfølgelig gemmer jeg ikke bon'en på noglen hndeposer, hvem tænker
dog på at få dem byttet, såd er er ikke noget at komme efter der hvor
jeg købte dem. Nu sender jeg så de "lorte"poser direktet il Chrisco,
for at få dem byttet, får se hvad der sker.
Spekulerer bare på om jeg skulle sende en af dem med indhold, så de
kan se hvad der sker når dere poser går op i samlingen.

Hilsen Kim

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 08-08-04 09:42

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Spekulerer bare på om jeg skulle sende en af dem med indhold, så de
> kan se hvad der sker når dere poser går op i samlingen.

Hej Kim

Ja det kunne man da roligt kalde noget L...
Jeg har indtil videre ikke haft behov for at købe poser. Ikke fordi jeg
ikke bruger dem, men på den daglige tur, passerer vi en kommunal automat,
som skal overtales til at slippe en pose, når det så endelig lykkes, så står
man gerne med 10 poser, så jeg har altid nogle i lommen.
Dem som vores kommune bruger, hedder Tholo og dem har vi aldrig haft
problemer med. Jeg kan se på posen, at de har www.tholo.dk og det er
udmærkede poser, men du må ikke spørge mig om prisen.

M.V.H.....Benny..

Fra : Karina

Dato : 08-08-04 06:38

Hej Kim

Jeg havde nøjagtig det samme problem. Troede bare at jeg havde været
uheldig. Har dog kun oplevet at posen flækkede når jeg rev den af rullen.
Har heldigvis ikke prøvet at de er flækket med indhold.

Det er åbenbart bare en dårlig kvalitet.
Selvom du sender dem tilbage får du sikkert bare nogen der er lige så
dårlige tilbage.

Mange hilsner

Karina

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 08-08-04 10:15

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Er der andre der har oplevet dette problem med Chrisco hundeposer?

Ja!!

Mine flækkede i bunden når jeg rev dem af rullen! Virkelig irriterende! Tror
jeg kunne bruge 1/3 af dem der var på rullen! De er virkelig dårlige!!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Carina

Dato : 08-08-04 10:33

Før i tiden havde Chrisco nogle som var fordel på 2 ruller med 20 i hver
rulle, meget nemmere at have i lommen og ikke den "raslende" slags som
larmer så'n. De var meget mere stærke i det, men det er ikke lykkedes mig at
finde nogle af dem her det sidste år, og nu har vi desværre brugt de sidste
på vores "lager" *SUK* hvor er det bare ærgeligt.
/Carina

Fra : Susanne Drews

Dato : 08-08-04 16:51

On Sun, 8 Aug 2004 11:33:25 +0200, "Carina" <hybrid@aussies[f j e r n
).dk> wrote:

> [...]
>finde nogle af dem her det sidste år, og nu har vi desværre brugt de sidste
>på vores "lager" *SUK* hvor er det bare ærgeligt.

Jeg bor i Horsens, hvor der overalt i (midt)byen) står de hersens
grønne "hømmeren"-bokse - kommunal service. Men her går servicen
endnu længere, for i informationen på rådhuset kan vi kvit og frit
hente poser i store pakninger.

Det anede jeg som tilflytter selvfølgelig ikke noget om, og da jeg i
første omgang boede lidt langt fra boksene, købte jeg mine poser -
ingen større post på budgettet og min forbandede pligt som hundeejer.

Det var en "indfødt", der fortalte mig, at de penge kunne jeg altså
spare, hvis jeg ville. Jeg aner ikke, om andre kommuner har samme
service, men spørg evt. - det koster da ikke noget .

/Sus

Fra : Kim Christensen

Dato : 09-08-04 09:09

Susanne Drews <igenia@ofir.dk> wrote in message > Jeg bor i Horsens, hvor der overalt i (midt)byen) står de hersens
> [...]
> spare, hvis jeg ville. Jeg aner ikke, om andre kommuner har samme
> service, men spørg evt. - det koster da ikke noget .

Her i Sønderborg har vi én sådan "hundebar" med drikkevand og
hundeposer. Den er kun sat frem når byens tureistbureau har åbent. Et
andet sted i byen står en holder som muligvis har indeholdt poser for
en del år siden...
det nuværende byråd bruger ikke penge på den slags, de har vildt mange
kostbare byggeplaner...

Hilsen Kim

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-08-04 11:16

SLETTESnemoris@yahoo.com (Kim Christensen) writes:

> Er der andre der har oplevet dette problem med Chrisco hundeposer?

Jeps. Jeg troede egentlig, at det var fordi jeg havde lagt dem i solen
et kort øjeblik. Men sikkert ikke, efter hvad I andre fortæller.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Charlotte Sylvia Jen~

Dato : 08-08-04 13:23

> [...]
> her er over halvdelen flækket ned langs den ene side. Det fandt jeg
> lidt sent ud af i går, da jeg var men hnden til hundefrisør.
Hvilken hundefrisør var du hos, og hvilken race har du, selvom det er
urelavant til dit indlæg, så blev jeg nysgerrig

Hilsen C

Fra : Kim Christensen

Dato : 09-08-04 09:13

"Charlotte Sylvia Jensen" <safira@mail.dk> wrote in message news:<41161a6e$0$267$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]

> Hvilken hundefrisør var du hos, og hvilken race har du, selvom det er
> urelavant til dit indlæg, så blev jeg nysgerrig

Hundefrisøren var Birgit From, og ham jeg var til trimning med er en
spinone.
Det er egentlig ikke nogen typisk trimmerace men på grund af varmen
synes jeg han skulle gøres lidt pæn, og lettes for nok hår til at
fylde en hovedpude.
Og efter at l..... blev vasket ud er han skam også pæn igen.

Hilsen Kim