Omplacering af rasmine....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-08-04 23:49

det er en sorgens dag her i det nordlige sjælland.....
vi har besluttet os for at omplacere Rasmine, vores elskede Somali pige. for
jer der har fulgt gruppen i flere år, ved i jo at vi oprindeligt fik rasmine
fra Marianne.

Sagen er den at rasmine i et stykke tid har virket indesluttet og mere
underdanig end ellers.... vi håbede at flytningen ville gøre at hun slappede
mere af, og trods at de første dage virkede til at have den ønskede effekt,
er hun desværre faldet tilbage i de vante gænge.....
derfor har vi taget den hårde beslutning at hun skal omplaceres.
jeg har brugt mange timer på at forsøge at finde frem til præcist det hun
har brug for, og har fundet frem til at en et etagers bolig på under 90 kvm,
uden have eller lignende, hvor hun kan være enekat eller evt storesøster for
en lille killing, ville være det ønskelige.... og for alt i verden et hjem
uden børn*G*

det er SUPER hårdt, og jeg kommer til at savne hende FRYGTELIGT, men jeg er
overbevist om at jeg gør det rette for hende.... og så vil jeg altid gemme
hende i mit hjerte (snøft, tåre)...

--
Knus, Sabina