killinger
Fra : Battlefield´s

Dato : 07-08-04 15:10

Hej
Vores Midas er blevet far
Men desværre er morkatten meget stresset og flytter rundt på de 3 små hele
tiden. Hun vil heller ikke lade dem ligge alt for længe og spise.
Jeg har sagt til ejeren at mormissen nok vil være sammen med hele familien
(kender jeg siamesere ret) i stedet for i et rum for sig selv og kurven skal
måske have et andet underlag (der er måske for varmt?). Er der andet jeg kan
råde hende til? Er det en ide at give hende Bach´s dråber eller skader det
de små?
Hunkatten var også meget stresset og aggresiv da hun var her til parring.
Hilsen Vibeke, der heldigvis aldrig selv har haft sådan en "problemmormis"

---

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 08-08-04 12:37

On 2004-08-07 16:10:17 +0200, "Battlefield´s"
<battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> said:

> Vores Midas er blevet far
> Men desværre er morkatten meget stresset og flytter rundt på de 3 små hele
> tiden. Hun vil heller ikke lade dem ligge alt for længe og spise.

Hej Vibeke

Til lykke med farmor værdigheden
Jeg har ikke rigtig nogen gode råd, ville bare høre om det går bedre?
*krydser fingre for de små*
--
Knus fra Ann R

Fra : Battlefield´s

Dato : 08-08-04 16:04

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hej Vibeke
>
> Til lykke med farmor værdigheden
> Jeg har ikke rigtig nogen gode råd, ville bare høre om det går bedre?

Hej Ann
Jeg har desværre ikke været hjemme i dag så jeg ved ikke hvordan det går,
jeg tror lidt at problemerne skyldes ejerens nervøsitet (det er deres første
kuld) så vi håber at det hele falder lidt til ro efterhånden.
Hilsen Vibeke, der netop har set at broderen til min nye import "Tippe" er
blevet Skandinavian Winner 04 i dag

---