OT: God ferie
Fra : shadow

Dato : 06-08-04 12:18

Hej til jer alle.
Ja nu kan i ånde lettet op for en tid.
Vi tager nemlig på Ferie i morgen Lørdag i 14 dage til Zakyntos.
Så nu er der ikke mere ævl og kævl fra min side de næste par uger. Kan i så
opfører jer ordentligt og lade være med at spollere denne nyhedsgruppe af
imens jeg er væk.

God ferie til jer alle

--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : MGA

Dato : 06-08-04 15:19

"shadow" <shadow@> skrev i en meddelelse
> [...]

> opfører jer ordentligt og lade være med at spollere denne nyhedsgruppe af

MWUHAHAHAHA...mens katten er ude....

=P Mette

God ferie!

Fra : Pwh

Dato : 06-08-04 15:29

shadow wrote:
> Hej til jer alle.
> Ja nu kan i ånde lettet op for en tid.
> Vi tager nemlig på Ferie i morgen Lørdag i 14 dage til Zakyntos.
> God ferie til jer alle

God tur, hvad skal stakkels Laika så lave så længe,
hun skal vel ikke med til Zakyntos

/Jens