agility i weekenden
Fra : BettinaP

Dato : 06-08-04 07:50

Nu skrev jeg godt nok lige spørgsmålet i en anden tråd, men måske skulle jeg
hellere lave en ny:

Er der nogen der skal med til agility stævnet i albertslund denne weekend?
Jeg skal derud og hjælpe til i hvert fald lørdag formiddag og tænkte der
måske var nogen der var med på at mødes derude og gå en tur med "børnene" ?

BettinaP

Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-08-04 10:26

"BettinaP" <bep@bep.dk> wrote in message
> [...]
> måske var nogen der var med på at mødes derude og gå en tur med "børnene"

Hvor er det henne i Albertslund denne weekend? Jeg er lige begyndt med min
hund til agility - så verdens mestre er vi nu ikke. Men det kunne da være
sjovt at se hvordan de "proffe" gør :)

Mvh

Ann

Fra : BettinaP

Dato : 09-08-04 09:13

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> hund til agility - så verdens mestre er vi nu ikke. Men det kunne da være

Øv, jeg ser jo først din besked nu. Det var ude ved bakkehuset, hvor de også
træner agility hver mandag aften 18-20, men det er nok hverken mere eller
mindre prof end der hvor du selv træner.
Det var nu en fornøjelse at se hvor hyperglade hundene er ved den sport,
selvom en del af dem havde sænket hastigheden pga. varmen.

BettinaP