FTP server igennem gateway
Fra : mini

Dato : 05-08-04 21:20

Jeg har i øjeblikket ingen Fast IP adresse.
Jeg bruger guild ftp, Men ingen kan se igennem min gateway, som er min
udbyder.
Kan man pege på først udbyderens IP, dernæst min IP,
Så folk kan logge på?
Nu er det kun dem inden for samme arbejdsgruppe i boligselvskabet som kan se
min server.
Er der en nem løsning, evt andet software der kan bruges?

Fra : Taba

Dato : 05-08-04 22:53

> [...]
se
> min server.
> Er der en nem løsning, evt andet software der kan bruges?

Hvem er din udbyder?
Er du bag en NAT/router eller koblet på via et LAN eller er du "direkte ude
på internettet"?

/Taba

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-08-04 11:35

mini wrote:
> [...]
> kan se min server.
> Er der en nem løsning, evt andet software der kan bruges?

Niks den eneste løsning er at boligforeningen forwader portne til dig
(hvilket er ret sikkert at de IKKE gør).
Ellers også skal du have en public ip.. (hvilket nok er den eneste løsning).
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen