k.j.k 3376
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-08-04 09:09

Hej

Nu har jeg prøvet at lave en skabelon/udkast til en FAQ. Den er ikke
færdig, for jeg regner med at der er masser af jer, der har gode ideer
osv.

http://home.no/sirimus/faq.html

Så det er bare med at komme i gang med at skrive, tænke, kommentere...

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : BettinaP

Dato : 05-08-04 12:34

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> osv.
>
> http://home.no/sirimus/faq.html
>
> Så det er bare med at komme i gang med at skrive, tænke, kommentere...

hvor er det godt!

Links til BARF-info:
www.raw4dogs.dk
(der står iøvrigt, at forkortelsen betyder Biologisk Afpasset Rå Føde, men
det må da være en fordanskning eller hvad??)
http://www.barf.dk/

Huskeliste til når hvalpen kommer
Madskål
Vandskål - hvis til en større race, så helst en der er hævet fra gulvet
Halsbånd
Snor
Navneskilt
Lidt legetøj
En god hundekurv
Tæppe
"Bæ"poser

Forslag:
Hvalpekøb
- hvad skal jeg se efter hos opdrætteren
- hvorfor en stamtavle/hvor ikke? (ok den bliver nok temmelig svær at opnå
enighed om formuleringen af
- hvordan kan jeg bedømme hvalpens temperament/plads i flokken
- hvilke regler gælder hvis min hvalp bliver syg?

Hvad er HD
- hvad er HD index?
Hvad er AA
Hvorfor skal nogen hvalpe øjenlyses?

Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om at bidrage med.

BettinaP

Fra : Broegger

Dato : 06-08-04 07:03

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev news:cet5ui$s8p$1@katie.ellegaard.dk:

> Huskeliste til når hvalpen kommer
> "Bæ"poser
Plaster

> [...]
> - hvad skal jeg se efter hos opdrætteren
> - hvorfor en stamtavle/hvor ikke? (ok den bliver nok temmelig svær at

Der behøver da ikke at være enighed. Tilhængerne af stamtavle skriver
hvorfor man skal købe med stamtavle og i andre skriver hvad fordelen er ved
at købe uden. Vi blander os så ikke i hinandens arbejde

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : BettinaP

Dato : 06-08-04 07:48

"Broegger" <me@privacy.net> wrote in message

> [...]
ved
> at købe uden. Vi blander os så ikke i hinandens arbejde

du har naturligvis ret
Selvom jeg er den lykkelige ejer af verdens dejligste hund - med stamtavle,
så vil jeg overlade det til andre at finde de gode argumenter frem
(man ved i hvert fald mere hvad man får....racens udvikling osv osv.)

PS: er der nogen der skal med til Agilitystævnet i Albertslund denne
weekend?

BettinaP