Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
DVI+VGA
Fra : K&Y

Dato : 04-08-04 12:34

Jeg er den tilfredse ejer af en Acer AL1731 og kører fra DVI på grafikkortet
til skærm,så købte jeg en NorthQ -6500 ekstern TV-Tuner,på den er der VGA
out,kan jeg på nogen måde nemt skifte fra DVI til VGA hvis jeg vil se
TV,Grafikkortet er et Club3 Radeon 9600 pro 256 Mb.på forhånd tak.
/Kim

Fra : Repzak

Dato : 04-08-04 13:35

> [...]
> out,kan jeg på nogen måde nemt skifte fra DVI til VGA hvis jeg vil se
> TV,Grafikkortet er et Club3 Radeon 9600 pro 256 Mb.på forhånd tak.

Hery

den autoscanner nok signalerne...

så hvis du vil fra DVI til VGA skal du "fjerne dvi signalet" og omvendt...

Ved ikke om det er godt med 2 signaler.. men i princippet burde det kunne
virke...

min gamle crt havde i menuen en function der skiftede mellem VGA og BNC
stikket..

Mvh
Kasper