Mangler filer efter installering af nyt bu~
Fra : Michael Hansen

Dato : 03-08-04 22:46

Hejsa Gruppe
Håber, at der er en som kan hjælpe herinde.

Jeg har netop sat et nyt ASUS A7N8-E Deluxe i min maskine, men efterfølgende
har jeg fået problemer med at installere et par spil som jeg ingen problemer
havde med, før.
På det ene spil kommer maskinen i slutningen af installations-cd 2 ud af
4,og siger, at der mangler en fil og at det er den forkerte cd, som sidder
i.
På et andet spil siger maskinen nu, at der er opstået en datafejl i en eller
anden syntaks redundans, og installeringen afsluttes.
Disse spil havde jeg INGEN problemer med for bundkort-skiftet.

Jeg har både prøvet de drivere som er med kortet, og de nyeste fra Nvidia,
men det giver ingen forskel, jeg har også prøvet at formattere en ekstra
gang, og geninstallere det hele, udover i forbindelse med bundkort-skiftet,
men ligemeget hjælper det.
Det er det samme styresystem jeg hele tiden har kørt med.

Er der en fejl på bundkortet, eller hvad er der galt?

Mvh. Michael.

ASUS A7N8-E Deluxe, WIN XP, SP1, Athlon XP 2400+, 512 DDR 2700