Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung Syncmaster 957MB - billedet "ryste~
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-08-04 22:08

Min Samsung Syncmaster 957MB har desværre fået en træls "tendens". - Den
ryster!

Billedet står konstant og hopper/ryster en lille smule fra side til side.
Det er til at blive åndssvag af! Jeg har prøvet skærmen med tre forskellige
grafikkort, har flyttet skærmen andre steder hen i huset for at tjekke, om
det kan skyldes stråling, har prøvet diverse skærmindstillinger, men intet
hjælper!

Er skærmen kaput? Eller er der stadig håb?

Jeg har forlagt kvitteringen, så selvom Samsung yder 3 års garanti, er der
nok ikke noget at hente dér :(

Håber på lidt input :D

Mvh
Mandal

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-08-04 22:28

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@FJERNDETTEedb.dk> skrev i en meddelelse
> Billedet står konstant og hopper/ryster en lille smule fra side til side.

Det skal siges, at det er værst ud i siderne... (hvor det er rigtig galt!)

\Mandal

Fra : Repzak

Dato : 03-08-04 23:13

> [...]
> det kan skyldes stråling, har prøvet diverse skærmindstillinger, men intet

har du degauss ?

> Jeg har forlagt kvitteringen, så selvom Samsung yder 3 års garanti, er
der
> nok ikke noget at hente dér :(

Nogle firmaer kører det på serienummeret, så måske der alligevel er håb, men
kommer nok an på hvor man har købt den etc

Kasper

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-08-04 06:46

"Repzak" <repzak@GEDhotmail.com> skrev i en meddelelse
> har du degauss ?

Ja - flere gange.

Kan det eventuelt have noget at gøre med, at strømstikket ikke er "jordet"
korrekt?

\Mandal

Fra : Repzak

Dato : 04-08-04 21:53

> Ja - flere gange.
>
> Kan det eventuelt have noget at gøre med, at strømstikket ikke er "jordet"
> korrekt?

Hej

Nej tror jeg ikke....

jeg har aldrig set det som et problem...

men du kunne jo prøve.. men jord nu computeren også så

Kasper