Foder , link .
Fra : Holm

Dato : 03-08-04 18:42

Hej NG

Jeg faldt lige over dette link , måske kunne det være spændende for andre
end mig , så her får I andre det også :

http://www.foderguiden.dk/

Her kan man finde mange oplysninger om foder og meget andet , bla kan man
lave en test for at se hvad ens hund har behov for .
Der er to dyrlæger og en agronom tilknyttet som har speciale i foder
sammensætninger .

God fornøjelse .

Mange hilsener Holm ...som er på vej ud af døren med to livlige hunde...)

Fra : shadow

Dato : 03-08-04 18:49

Holm wrote:
> [...]
> sammensætninger .
>
> God fornøjelse .
>
> Mange hilsener Holm ...som er på vej ud af døren med to livlige

Hej Holm
Tak for linket, interessant læsning for mit vedkommende

--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-08-04 22:59

"Holm" wrote

> http://www.foderguiden.dk/
>
> Her kan man finde mange oplysninger om foder og meget andet , bla kan
man
> lave en test for at se hvad ens hund har behov for .

Jow, det ser da meget godt ud
Vi har brugt tommerfingerreglen mht føle ribbene for at holde øje med at
han ikke bliver overvægtig
Jeg synes bare ikke at det er der fedtet sætter sig?

Det er specielt omkring skulderpartiet og så er det meget tydeligt
omkring maven når han sidder ned
(Efter skifte til BARF er vægten er ved at være mere passende igen)

Hvad siger I andre til hvordan man ser om en hund er ved at være
overvægtig?

- Peter