ER det normalt
Fra : Jeppe skov

Dato : 02-08-04 21:04

Hej Min kat sov... også lød det som om den snorkede... kan det passe? og bag
efter lægger den og sparker med bag poterne

Fra : Kammien©

Dato : 02-08-04 21:20

Hej Jeppe ....

Ja det er Meget normalt , vores Han-kastrat han Snorker Hver gang han sover
så man ikke er i tvivl om det ,
& han spjætter & får små "ticks" når han sover , i form af poter & øjenlåg
der bevæger sig mens han sover & han strækker sig ud midt i et snork & så om
på den anden side & sove viderer & osse det med at sparke ud i luften med
bag poterne....

Det er bare et tegn på at Katten drømmer, ligesom nogle af os mennesker
vender & drejer os & strækker os ud eller bevæger os i søvne......

Så svaret på dit spørgsmål er et Klart JA :o )

Håber det var svar nok...

Hilsen
Kammien

Fra : AEK

Dato : 02-08-04 21:32

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Min kat sov... også lød det som om den snorkede... kan det passe?

Jeps. Min hankat overdøver fjernsynet, når han først går i gang med at
snorke....

/ Anya.

---

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-08-04 23:59

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Jeps. Min hankat overdøver fjernsynet, når han først går i gang med at
> snorke....

Springer lige ind i tråden her og ønsker dig tillykke med den nye
misling, tråden forsvandt da jeg læste gennem gruppen efter ferien ;-/

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : AEK

Dato : 03-08-04 12:41

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> Springer lige ind i tråden her og ønsker dig tillykke med den nye
> misling, tråden forsvandt da jeg læste gennem gruppen efter ferien ;-/

Hej søde.

Dejligt, at der stadig er liv i dag
Hvordan har Anastacia det ? Og naturligvis også dig ?

Sophie er bare så lækker. Og hun kommer glimrende ud af det med de andre to.
Tilde har fået noget at se til nu *LOL*. Hun var ellers blevet småsløv,
efter at Tøsen var flyttet - der skete jo ikke så meget mere.
Oscar gjorde ellers hvad han kunne for at lege m.v. , men det var ikke nok
for damen.
Tilde og Sophie leger, så det er helt utroligt, skønt !

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-08-04 18:00

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Hej søde.
>
> Dejligt, at der stadig er liv i dag

Øhm nu ikke så meget i denne varme *PYYHH* ;-D

> Hvordan har Anastacia det ? Og naturligvis også dig ?

Anastacia har det "vist" fint, igen bortset fra varmen. Hun prøvede at
blive passet hos en anden som har to MCO bamser og det gik bare fint,
selvom der vist ikke er tvivl om at hun har taget "skade" af at bo
sammen med mig *GGG* Hun er meget menneskepræget i forhold til misser
som lever to eller flere sammen. Men hun er stadig meget åben overfor
andre mennesker og kommer selv hen og vil nusses af dem også. Så helt
galt er det ikke gået.
Jeg prøver at træne hende til at lufte mig også og har nu fundet ud af
hvad jeg gjorde galt de første gange. Så der kommer nok "snart"
billeder udefra

Joe jeg har det såmænd også godt igen, var en "smule" bekymret for
helbredet på et tidspunkt. Men det viste sig ikke at være noget
Ellers pukler jeg bare løs med mit linux og "venter" på at kommunen
finder ud af at få arbejdsprøvet mig i sociale situationer. Desværre
bare nok ikke på et katteinternat ;-D

> [...]
> for damen.
> Tilde og Sophie leger, så det er helt utroligt, skønt !

Hun ser også dejlig blød ud på billederne og jeg tænker at det også
har en vis gavnlig virkning på Oscars delle at hun er flyttet ind,
Rart med "lidt" liv i huset, her må jeg jo nøjes med insektjageren,
som tit sover når fluerne generer *G*

Jeg glæder mig på dine vegne, så du har fundet en fyr og at alt ellers
går godt ovre på vestkysten. Det var rigtig dejligt at læse *SS*

PS: husk lige at opdatere din virusscanner en gang i mellem, ellers er den jo
ikke så mæget værd... ;-/

Fra : AEK

Dato : 04-08-04 10:04

> [...]
> blive passet hos en anden som har to MCO bamser og det gik bare fint,
> selvom der vist ikke er tvivl om at hun har taget "skade" af at bo

Man forstår jo ikke, at hun har taget skade af dig, vel ...*GG*

> Jeg prøver at træne hende til at lufte mig også og har nu fundet ud af
> hvad jeg gjorde galt de første gange. Så der kommer nok "snart"
> billeder udefra

Jubiii - jeg glæder mig !!!!

> Joe jeg har det såmænd også godt igen, var en "smule" bekymret for
> helbredet på et tidspunkt. Men det viste sig ikke at være noget

Hmmm, det kære helbred. Håber, at du er ovenpå igen

> Ellers pukler jeg bare løs med mit linux og "venter" på at kommunen
> finder ud af at få arbejdsprøvet mig i sociale situationer. Desværre
> bare nok ikke på et katteinternat ;-D

Det ville ellers være skønt at komme på et katteinternat

> Hun ser også dejlig blød ud på billederne og jeg tænker at det også
> har en vis gavnlig virkning på Oscars delle at hun er flyttet ind,

Oscars deller forsvinder ikke frivilligt ! Han bevæger sig mere, efter at
Tøsen ikke bor her længere - men det ses ikke på hans yndige krop

> Jeg glæder mig på dine vegne, så du har fundet en fyr og at alt ellers
> går godt ovre på vestkysten. Det var rigtig dejligt at læse *SS*

Det går fint i det vestjyske Men tror nu ikke, at det er mig, han er
mest " hot " på - Han er total pjattet med Sophie, hvad er gengældt.
Hvis han ikke liiiige ser hende, sætter hun sig foran ham og " vræler "
hjerteskærende.....Og han smelter hver gang !!!! Tsk tsk
Dog er der situationer, hvor jeg har ham for mig selv *GF*

> PS: husk lige at opdatere din virusscanner en gang i mellem, ellers er den
jo
> ikke så mæget værd... ;-/

Jeps, og tak. Jeg bruger AVG, er den ikke ok ?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-08-04 10:23

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Man forstår jo ikke, at hun har taget skade af dig, vel ...*GG*

Nej da *engel* *G*

> Hmmm, det kære helbred. Håber, at du er ovenpå igen

Nu er der kun det sædvanlige 60 cm x 15" synsfelt og stress fordi der
er så meget jeg skal nå. Skriver jo bla guider til forskellige dele af
linux og de færreste tænker over at der går op mod en uges tid med at
samle materiale vælge det relevante og skrive en enkelt a4 side. Og så
er der jo også lige katteforummet tumling som også skal have en smule
opmærksomhed. Meen som regel kan jeg "nøjes" med en ca 14 timer pr dag
foran tastaturet, det giver et par timer til nyhedslæsning/spil osv...

> Det ville ellers være skønt at komme på et katteinternat

Ja bestemt, og så kan jeg jo være vældig social

> Oscars deller forsvinder ikke frivilligt ! Han bevæger sig mere, efter at
> Tøsen ikke bor her længere - men det ses ikke på hans yndige krop

Hmm, noget tyder på at han bare skal være sådan, en kraftig
krammenusseløsning ;-D

> [...]
> hjerteskærende.....Og han smelter hver gang !!!! Tsk tsk
> Dog er der situationer, hvor jeg har ham for mig selv *GF*

Jamen det gør jo ikke noget, sommetider må man "lokke" med et eller
andet. Og det er da sjældent rart at finde en som også er glad for
katte. Læste på en postliste om en som gav sine to MCO'er væk fordi
hendes nye mand ikke kunne fordrage katte

Men kan lige se det for mig, der er en særlig charme ved små misser
som bare bliver forstærket når de bliver større.
Hvis jeg ikke ser Anastacia får jeg gerne en pote på låret og hjælper
det ikke så kommer den igen med sømposen

> Jeps, og tak. Jeg bruger AVG, er den ikke ok ?

Jow da, jeg bruger den selv de ca 2% af tiden jeg er tvunget til at
køre windoze. Efter min og andres mening er det den bedste "gratis"
løsning, når man lige husker at starte overvågningsscanneren, mail mm
tjekkes uanset..

Fra : Kate

Dato : 08-08-04 13:21

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Tilde og Sophie leger, så det er helt utroligt, skønt !

Ja, er det ikke bare skønt når det går sådan
Selvom Lante og Mowgli ikke leger ret meget, så er det klart at de har
et godt forhold til hinanden. Mowgli ligger oftest i nærheden af Lante.
Ser man Lante skifte liggeplads og det indbefatter et rumskifte, ja, så
går der ikke mange minutter før Mows også har flyttet sig

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-04 21:36

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Min kat sov... også lød det som om den snorkede... kan det passe? og
bag
> efter lægger den og sparker med bag poterne

Yep, fuldstændig normalt.

Min mors kat, tidligere min kat, snorker også altid så man ikke er i tvivl
om katten sover. Han er blevet tjekket for, om der nu skulle være noget i
vejen, men nej. Han snorker bare.

Sparkene hører med til drømemsøvnen. Nogle snakker endda i søvne. Alle dyr
drømmer, og laver forskelligt i søvnen, som at vende sig, have livlige
drømme, et mareridt indimellem, smaske, savle, osv. osv. Fuldstændig ligesom
os mennesker.

Tina
/hvis kat der ligger og drømmer lige nu

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-08-04 23:58

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> writes:

> Hej Min kat sov... også lød det som om den snorkede... kan det passe? og bag
> efter lægger den og sparker med bag poterne

Vil da lige fortsætte tråden med helt normalt og sige at de katte jeg
har mødt/levet sammen med gennem tiden (ikke så få) alle har gjort
begge dele større eller mindre grad...

Ok jeg er også en "smule" pylret om misser, så jeg stryger dem gerne
fra mellem ørerne og ned af nakken, hvis de spjætter og kommer med små
lyde. Så går der gerne et øjeblik så sover den roligt igen *S*