Nu bliver det Doughnuts tur
Fra : Kate

Dato : 02-08-04 13:29

Siden Marianne havde Baby i "terapi" hos Anette Røpke har jeg tænkt
over om det måske var en løsning for mig og Doughnut. Jeg inviterede
Marianne herover til en snak om hendes oplevelse med seancen, og blev
nok som Marianne selv har udtrykt det, forvirret på et højere plan.
Alligevel tænkte jeg meget over det og har talt en del med min mor om
det, det er jo hendes ex-kat det hele drejer sig om.
Så en aften tog jeg mig sammen og skrev en mail, efterfølgende snakkede
jeg med AR's assistent i tlf. Igår aftes ringede AR så selv til mig og
vi aftalte at jeg sender et billede af Doughnut til hende og så lever
hun en clairvoyance.
Desværre har AR ferie i 2 uger, men efter den 16 Aug. skulle jeg kunne
få noget på skrift, men nu er beslutningen da i hvert fald taget og så
ser vi hvad der kommer ud af det.
Så snart jeg ved noget skal i nok få en rapport
Nu skal jeg så ha' taget et billede af pigebarnet og ha' fundet ud af
hvilke spørgmål jeg skal stille Doughnut igennem Anette. Og så er jeg
meget spændt på hvad jeg kan opleve her.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-08-04 14:08

Hej Kate

Næh, der sker jo ikke noget ved at prøve, jeg vil krydse
poter for at I kan komme nærmere en løsning så I alle
bliver glade.

At der ikke kom en konkret løsning her, betyder jo ikke at det ikke virker,
blot at det var anderledes/vanskeligere fordi Sisse nu var den hun var og
havde den baggrund som der jo ikke kunne ændres ved.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 02-08-04 19:30

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in

> [...]
> ikke virker, blot at det var anderledes/vanskeligere fordi Sisse
> nu var den hun var og havde den baggrund som der jo ikke kunne

Jamen vores snak var rigtig god, for selvom jeg var i tvivl efter du
havde været her, om det nu var det jeg ville, så fik jeg jo også vendt
mine tanker lidt om.
Jeg tror ikke jeg forventer _løsningen_, hvilket var hvad du også fik
fortalt mig at du ikke fik. Inden snakken med dig havde jeg nok
forventet mig den store forkromede løsning. Nu håber jeg bare på noget
materiale at tygge videre på.

En anden grund til at jeg har været længe om at tage beslutningen er at
tingene går ret godt lige pt., men det svinger rigtigt meget. Faktisk
tror jeg Lante har en meget stor indflydelse på det forhold, frdi han
faktisk svinger humørmæssigt. Hmmmm....måske det var ham man skulle få
i "behandling"
Nej, jeg er mere og mere overbevist om at det faktisk er Lante som
starter balladen, hvergang.

Nu er jeg jo så samtidig overbevist om at Doughnut og Baby's
situationer slet ikke kan sammenlignes, for Doughnut har det ikke så
svært som du beskrev Baby. Her er det mere en tanke om jeg måske kan
hjælpe lillepigen, for jeg vil allerhelst ha' at hun kan blive her, men
er løsningen at hun bliver enekat, ja, så må jeg forholde mig til det.
Ja, forholde mig til hvad der end kommer ud af sådan en seance.

Fra : Jytte

Dato : 02-08-04 19:52

Jeg vil anbefale jer en rigtig god bog, den hedder: "Hunde som ved hvornår
deres ejere kommer hjem" af Rupert Sheldrake. Den handler ikke kun om hunde
men også om katte og mennesker og andre dyr og deres specielle evner.

Hilsen
Jytte

Fra : Kate

Dato : 02-08-04 23:12

"Jytte" <vingekatten@mail.dk> wrote in

> [...]
> hvornår deres ejere kommer hjem" af Rupert Sheldrake. Den handler
> ikke kun om hunde men også om katte og mennesker og andre dyr og

Hihi. Johan ved godt hvornår han mener jeg skal være hjemme
Det er faktisk sjov, for hvis jeg er hjemme inden 6 om aftenen er
køkken vinduet generelt tomt. Bliver klokken meget over 6 sidder Johan
i vinduet og jeg er overhovedet ikke i tvivl om at han genkender mig,
han følger mig helt klart med øjnene når jeg går fra bilen hen til
gadedøren.

Fra : AEK

Dato : 02-08-04 21:50

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Igår aftes ringede AR så selv til mig og vi aftalte at jeg sender et
billede af Doughnut til hende og så lever
> hun en clairvoyance.

Hej Kate.

Det lyder spændende.
Pøj pøj med projektet.

/ Anya og de farlige rovdyr.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

> Kate

---