En lille ny hvalp
Fra : Karina[6600]

Dato : 01-08-04 22:25

Hej NG

Nu har jeg længe siddet og luret med i denne gruppe, og været misundelig
over alle jeres kære små! :)
Men snart er det også min tur! Om 13 dage får vi en lille Kleiner
Münsterländer hvalp, og nøj hvor er han sød :) Har helt sommerfugle i maven,
fordi jeg glæder mig til at få ham hjem..

I kan se billeder og 2 stumper video på www.karinahansen.dk/hvalp

mvh Karina :)

P.S. Vi kan simpelthen ikke finde et godt navn til ham, så forslag modtages
gerne :)

Fra : Snasse

Dato : 01-08-04 22:41

> [...]
>
> mvh Karina :)
>
> P.S. Vi kan simpelthen ikke finde et godt navn til ham, så forslag

Hej Karina

Nej hvor er han bare dejlig, kan godt forstå du glæder dig meget til at få
ham hjem.

Med hensyn til navn, så har jeg altid synes det er sværest at finde navn til
en hanhund.
Har i prøvet at kigge på de forskellelige sider der findes på nettet med
hundenavne.?

http://www.dogomania.com/dog_names.shtml
Den side har jeg brugt meget, et kig værd.

--
Susanne
www.vufferne.dk

Fra : Karina[6600]

Dato : 01-08-04 22:55

> [...]
> hundenavne.?
>
> http://www.dogomania.com/dog_names.shtml
> Den side har jeg brugt meget, et kig værd.

Hej Susanne

Ja, vi har kigget sider op og sider ned, og støder på navne som Butt-head og
Kylle.. Nahh vel?!
Der er dog enkelte seriøse navne imellem.. Men nu vil jeg prøve at kigge på
dit link, det ku' jo være... :)
Mange tak for det :)

Mit Bedste bud indtil videre er Sako eller Sarko

Mvh
Karina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-08-04 07:05

"Karina[6600]" <kwh@FJERNfoxylady.dk> writes:

> Nu har jeg længe siddet og luret med i denne gruppe, og været misundelig
> over alle jeres kære små! :)

Det kan jeg godt forstå. Vi var på besøg hos nogle venner med en
8-ugers i går, og jeg synes pludselig, at Siri er næsten voksen. Hun
er da i hvert fald 12 uger!

> Men snart er det også min tur! Om 13 dage får vi en lille Kleiner
> Münsterländer hvalp, og nøj hvor er han sød :) Har helt sommerfugle i maven,
> fordi jeg glæder mig til at få ham hjem..

Det kan jeg i særdeleshed godt forstå.

> I kan se billeder og 2 stumper video på www.karinahansen.dk/hvalp

Hvor er han dog ualmindelig vakker.

> P.S. Vi kan simpelthen ikke finde et godt navn til ham, så forslag modtages
> gerne :)

Han skal da hedde Balder. Han ligner virkelig en Balder. Men på den
anden side, her <http://www.karinahansen.dk/hvalp/IMG_1118.JPG> ligner
han godt nok en der hedder Kung-Fu. :)

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Karina[6600]

Dato : 02-08-04 13:07

> Han skal da hedde Balder. Han ligner virkelig en Balder. Men på den
> anden side, her <http://www.karinahansen.dk/hvalp/IMG_1118.JPG> ligner
> han godt nok en der hedder Kung-Fu. :)
>
> Mvh Trine

Haha, ja.. hans stribe på maven kunne godt ligne toppen af en kung-fu is :)
Det kommer bare til at lyde lidt komisk hvis man skælder ud.. Fyyy Kung-Fu.
Og når man kalder; Kung-Fu'uuuu

Synes Balder passer bedst til en vamset Golden eller Skt. Bernard.... Vi
ville fortrække et en- eller tostavelses navn, og det må gerne lyde lidt
friskt og knapt så nuttet og uldent :)

Mvh Karina

Fra : dpl

Dato : 02-08-04 13:39

Karina[6600] wrote:

> [...]
>
> Synes Balder passer bedst til en vamset Golden eller Skt. Bernard.... Vi
> ville fortrække et en- eller tostavelses navn, og det må gerne lyde lidt

Du nævnte tidligere nogle savne med S. Og jeg kom til at tænke på Saxo.
Et gammelt dansk navn, som næsten kun kan siges pænt, og aldrig kommer
til at lyde hårdt.

Held og lykke med en lille.
Hilsen Dorthe

Fra : x Vuf x

Dato : 06-08-04 01:30

Mon, 2 Aug 2004 14:07:05 +0200, Karina[6600] wrote:

>Synes Balder passer bedst til en vamset Golden eller Skt. Bernard.... Vi
>ville fortrække et en- eller tostavelses navn, og det må gerne lyde lidt
>friskt og knapt så nuttet og uldent :)

Cæcar...Futte...Charlie...Humpfrey...Danny...

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-08-04 13:11

> [...]

> Synes Balder passer bedst til en vamset Golden eller Skt. Bernard.... Vi
> ville fortrække et en- eller tostavelses navn, og det må gerne lyde lidt

Jamen, han ser jo nuttet og ulden ud? ;) Men det gør han naturligvis
ikke om et par år.

Mine forældres hund hedder Balder og han er en tynd, muskuløs
hønsehund.

Fra : MGA

Dato : 02-08-04 08:51

"Karina[6600]" <kwh@FJERNfoxylady.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh Karina :)
>
> P.S. Vi kan simpelthen ikke finde et godt navn til ham, så forslag

Uh, han er sød og nuttet - jeg kan godt forstå jeres glæde!

Mette

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 21:57

> [...]
> I kan se billeder og 2 stumper video på www.karinahansen.dk/hvalp
> P.S. Vi kan simpelthen ikke finde et godt navn til ham, så forslag

Den er dejlig Når den nu kommer ind i en hansen familie kunne den jo
komme til at hedde "Hundsen".

mvh.
Martin