cisco vs speedstream
Fra : Fredi Bauerfeld

Dato : 06-05-01 18:20

Hej.

Jeg er ved at få adsl lige som så mange andre, men jeg har lige et lille
spørgsmål
angående router.

Jeg har isdn og en Zyxel Prestige 100 router og det ryger nu ned af væggen
det duer ikke til noget mere.

Men jeg har læst en del mail der snakker on forskellige mærker router såsom
Cisco 1401og speedstream 2601/5711
men der også Zyxel de laver også en adsl router.

Her er så mit lille pip, det siges at den router som følger med fra Td er
meget ringe
og for nu at få en Router der er lidt fremtid i og som har lidt mere kram
over sig
hvilken router skal jeg købe cisco ? /zyxel ? / eller en bedre udgave af
spedstream ?

Hilsen
fredi

Fra : Thomas Petersen

Dato : 06-05-01 19:16

hejsa

tjaa jeg har TDC adsl
og jeg er meget tilfreds med min Speedstream 2601 dejlig nem at have med at
gøre
jeg har dog kun begrænset kendskab til 677'eren men det er næsten det samme
hvor 2601 kun har web baseret opsætning og gør den derfor meget nemmer da
det
er grafisk..

men igen der er jo smag og behag.

Thomas Petersen