IE og PNG
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-08-04 16:06

Greetings!

Hvordan får man IE til enten af åbne IrfanView til PNG eller til at
gemme billedet?

Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-08-04 16:22

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvordan får man IE til enten af åbne IrfanView til PNG eller til at
> gemme billedet?

Arrgh, MyIE kan ikke åbne MP3-filer med WinAmp - hvorfor skal MS bruge
folderindstillingerne til browseren?

Jesper G. Poulsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-08-04 18:12

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvordan får man IE til enten af åbne IrfanView til PNG eller til at
> gemme billedet?

Vil det ikke være lidt uhensigtsmæssigt? Der er efterhånden mange
hjemmesider, der bruger billeder i png-formatet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-08-04 17:16

On Sun, 01 Aug 2004 18:12:19 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Vil det ikke være lidt uhensigtsmæssigt? Der er efterhånden mange
>hjemmesider, der bruger billeder i png-formatet.

Måske er det er links til billeder, Jesper tænker på, i modsætning til
indlejrede png-billeder.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: minsandten (og ikke mindsandten)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-08-04 20:11

Peter Brodersen wrote:

> Måske er det er links til billeder, Jesper tænker på, i modsætning til
> indlejrede png-billeder.

Kan IE skelne?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-08-04 23:21

Kim Ludvigsen wrote:

> Vil det ikke være lidt uhensigtsmæssigt? Der er efterhånden mange
> hjemmesider, der bruger billeder i png-formatet.

Jeg har ikke stødt på nogen. Men et link med en PNG-fil bliver ikke
åbnet - det kan slet ikke håndteres. MP3 kan heller ikke.

Og folder-indstillingerne er som de skal være.

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-08-04 00:07

http://huse-i-naestved.dk

>en et link med en PNG-fil bliver ikke åbnet - det kan slet ikke håndteres. [...]

http://huse-i-naestved.dk/kort.png

åbnes fint i min ie.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jesper G. Poulsen