Asrock P4VT8+ støj
Fra : Bunk

Dato : 01-08-04 15:18

Jeg har lige samlet en pc med Asrock P4VT8+ bundkort og Celeron D cpu.
Cpu køleren støjer meget ( mange omdr. ). Jeg kører selv med en Abit
bundkort der medfølger et pgr, til at styre omdr. med ( mindre støj ).
Findes der et pgr, til at styrer temperaturen på Asrock bundkortet?

På forhånd tak.

Fra : Morten Jensen

Dato : 01-08-04 18:23

Køb en Zalman CPUkøler til og der er ingen støj - bruger selv kortet i et
par maskiner, og til prisen er det et glimrende kort, med masser af
features.

Generelt - kø en god CPUkøler - box kølerne er af en så ringe kvalitet
efterhånden at der ikke er nogen vej uden om.

For at svare på dit spg. jeg har ikke set noget software til styring af
kølere på nogen asrock kort.

MVH
Morten

Fra : Leony

Dato : 02-08-04 12:29

> [...]

> Abit bundkort der medfølger et pgr, til at styre omdr. med ( mindre
> støj ). Findes der et pgr, til at styrer temperaturen på Asrock

Måske Speedfan:
http://www.almico.com/speedfan.php
Ellers så kan du købe en fanmate og gøre det manuelt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/