Hittekilling
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 31-07-04 16:49

Hej
I onsdags fandt vi en lille killing alene midt ude på vejen, den
var dehydreret, dens ene øje var lukket af skidt og betændelse og
pelsen var filtret ind i grus og skidt. Vi har snakket med beboerne
i området, men ingen kender noget til ham. Så alt tyder på han er
efterladt ved et sommerhus eller han er sat ud af en bil. Han er kun
mellem 3 og 4 uger, om han er ægte ved jeg ikke, han er helt
mørkegrå med lidt stritpels. Vi har givet ham ormkur, fået hans mave
til at virke, få ordnet hans pels og fået hans øjne næsten helt fri
for betændelse. Vi har sat sedler op hos den lokale købmand, sat det
i vores lokal radio, avis og på nettet. Hvis ikke nogen vil have
ham, hvad vi ikke tror, efter ingen af de lokale kender noget til
ham, ja, så vil vi prøve at finde et godt hjem til ham. Hvis vi ikke
kan det, så ender han som gårdkat hos os, sammen med vores andre
katte. Han er hverken tatoveret eller har chips, har været ved
dyrlægen med ham. Kender I nogen der savner ham eller vil købe ham,
så lad mig høre fra Jer.
Han er fundet på Kildemosevej på Sydlangeland. Vi har døbt ham Elvis
og lige nu ligger han her på computerbordet ved siden af mig og
sover, medens vores hund, Pippi, ligger ved mine fødder.
Mange hilsner
Alice
Pas på Jer selv og hinanden
www.alice-trauelsen.dk
alice.trauelsen@post.tele.dk

Fra : Benny Frandsen

Dato : 01-08-04 12:38

Det er da rart at høre/læse at der er nogen er der syntes at det er synd at
der er så mange katte der bare bliver forladt. Stod det til mig alene, så
ville jeg meget gerne give den et godt hjem, men jeg må kun ha' en kat her
hvor jeg bor.

Mange rare tanker til den lille ny.

Benny Frandsen

Fra : Brian A.

Dato : 01-08-04 13:05

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Pas på Jer selv og hinanden

Du holder os lige up-2-date med hvordan det går med bette-mis... vil du ikke
nok :)

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-04 22:57

> Du holder os lige up-2-date med hvordan det går med bette-mis... vil du
ikke
> nok :)

Dejlig historie - pas nu godt på den lille.

Vær opmærksom på, at kattens imumsystem kan være væsentligt forringet, hvis
den ikke har kunnet dige hos sin mor i lang tid nok. Kontakt evt en dyrlæge
pr telefon og hør, hvilke forebyggende tiltag, I kan gøre.

Det plejer ikke at koste noget bare at ringe til dem.

--
/Jan W Nielsen