Skærme
Fijala 3554
VESA ophæng til 20" TFT skærm
Fra : Thomas VJ

Dato : 31-07-04 15:03

Hejsa,

Er der nogen her der har erfaringer med VESA ophæng til en 20" TFT skærm der
vejer omkring 8 kg?
Det jeg leder efter skal placere skærmen så tæt på væggen som muligt med
mulighed for at kunne tilte skærmen en smule op og ned.

mvh,
Thomas

Fra : Thomas VJ

Dato : 02-09-04 12:25

"Thomas VJ" <forkertadresse@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det jeg leder efter skal placere skærmen så tæt på væggen som muligt med
> mulighed for at kunne tilte skærmen en smule op og ned.

Lige i tilfælde af at nogen skulle søge denne gruppe igennem for at få svar
på samme spørgsmål vil jeg bare lige nævne at jeg har fundet en Vogels LCD
Wall Support, model EFW 1001 som til fulde opfylder mit behov. Ophænget kan
klare en belastning på op til 15 kg.
Mit eneste problem var at jeg var nød til at hæve beslaget på skærmen med
nogle spændeskiver for at kunne montere skidtet.

mvh
Thomas