Stencils
Fra : Scott

Dato : 30-07-04 20:00

Hej gruppe

leder efter de forskellige standard (cisco) symboler til brug for at tegne
et netværksdiagram /topologi ...

det er de 3d - symboler hvor routeren og switche er blå med pile o.lign..
de kan ses her ...

http://www.dist.maricopa.edu/network/maps/images/router.gif

har adgang til visio men deri ligger de ikke umiddelbart - men gerne link
til den rette stencil - og jeg har været på ciscos site...

nogen der kan hjælpe ?

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 01-08-04 18:35

Scott wrote:

> leder efter de forskellige standard (cisco) symboler til brug for at tegne
> et netværksdiagram /topologi ...

<URL:http://www.cisco.com/en/US/products/prod_visio_icon_list.html>

Knus
Regnar

P.S. Google er din ven:
<URL:http://www.google.com/search?q=visio+stencils+site%3Acisco.com>

Fra : Scott

Dato : 01-08-04 18:41

Hej Regner

been there - got the t-shirt - men der er ingen stencils som jeg kan finde
på den side ....som der er som disse her:

http://www.cisco.com/warp/public/503/2.html

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 11-08-04 09:33

hmm, nej det kan jeg da godt se, nu du siger det...
Det var tidligere en masse af de "blue colored" icons, som jeg selv
tidligere har downloaded.
Faktisk har jeg sent en mail til Cisco og efterspurgt hvor de er blevet af.
Alle links på CCO peger på den sammeside nu.

Anyway - Jeg har tidligere brugt denne, som jeg har liggende på min FTP.
Den ligger der 1 uge fra nu !!

www.bilgrav.dk/request/cisco_product_icons11.zip

HTH
Martin

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-08-04 16:09

On Wed, 11 Aug 2004 10:32:44 +0200, "Martin Bilgrav"
<SodOff@Baldric.uk> wrote:

Jeg bruger selv de (blå og grå) logiske symboler fra
http://www.cisco.com/warp/public/503/2.html. De findes godt nok
ikke som Visio-stencils, men man kan jo cut-and-paste fra
PowerPoint.

De fysiske symboler (altså tegninger af kasser, moduler etc.)
findes på
http://www.cisco.com/en/US/products/prod_visio_icon_list.html

-A