Er der en hjemmeside?
Fra : Jeppe skov

Dato : 30-07-04 13:34

Hej er der nogle er kender en god hjemmeside om katte, hvor mand blandt
andet kan se noget om deres humør?

MVH

Jeppe Skov

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-07-04 15:54

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> writes:

> Hej er der nogle er kender en god hjemmeside om katte, hvor mand blandt
> andet kan se noget om deres humør?

Puha mit bedste råd er at søge på forskellige racer og så tjekke
opdrættersider ud. Som regel er der en beskrivelse af racen incl
adfærd/humør mm.

Søger du en kat som har "bestemte" karaktertræk, kan du evt prøve at
beskrive dem her og så vil du givet få lidt vejledning til hvilke
racer som kunne være interessante at kigge nærmere på.

Et andet godt fif er at besøge en katteudstilling og sludre lidt med
dem som udstiller. Tro mig de vil meget gerne fortælle om misserne,
men det er bedst ca efter 12 når bedømmelserne er overstået og
udstillerne er "lidt" mindre stressede

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Niels Peter

Dato : 30-07-04 18:38

Jeppe skov wrote:
> Hej er der nogle er kender en god hjemmeside om katte, hvor mand blandt
> andet kan se noget om deres humør?
>
> MVH
>
> Jeppe Skov

Hvis du mener de forskellige racers forskellige temperament, er der nok
ikke andet for end at surfe lidt rundt og finde opdrættersider. Her står
der som regel lidt om, hvordan de er at bo sammen med.
Hvis du mener katte i al almindelighed, vil jeg da i al ubeskedenhed slå
et slag for min egen side:
www.bluewhite.dk
Her har jeg efterhånden fået samlet en del info sammen om katte og deres
adfærd.

Niels Peter

Fra : jytte

Dato : 31-07-04 17:09

"Jeppe skov" <jeppeskov@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogle er kender en god hjemmeside om katte, hvor mand blandt
> andet kan se noget om deres humør?
>
> MVH

Det er ikke en hjemmeside om kvinder du søger,? jeg mener hvis du som mand
har problemer med katte - såååh......fnis fnis.

Fra : Jeppe skov

Dato : 03-08-04 10:44

Tak for jeres svar... alt det i har fortalt om jeres katte svare faktisk til
det som min kat også gør... det der med at den ligger uroligt når den sover

sååå mange tak

MVH

Jeppe Skov