Sisse (Baby)
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-07-04 18:03

Sisse blev aflivet idag

Jeg har fremmanet et billede af Sisse og Fnugger der igen
leger sammen og håber så inderligt at det kan bringe mig gennem de næste
dage.

Intet dårligt mere til min lille pige kun en stor sorg til mig, den skal jeg
nu prøve at komme overens med.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 29-07-04 18:43

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sisse blev aflivet idag

Åååh Gud, Marianne.
Jeg var nær trillet ned af stolen, da jeg læste dit indlæg.

Vi sender masser af kærlige tanker til Sisse, Fnugger og dig.

Medfølende hilsner fra,
Anya, Oscar, Tilde og Sophie.

> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***

---

Fra : Denise

Dato : 29-07-04 18:59

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> næste dage.
>
> Intet dårligt mere til min lille pige kun en stor sorg til mig, den

Herregud da. Det må være hårdt for dig.
Mange trøstende tanker
Denise

Fra : Jytte

Dato : 29-07-04 20:15

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> næste dage.
>
> Intet dårligt mere til min lille pige kun en stor sorg til mig, den

Kære Marianne.

Jeg føler med dig, men du har helt bestemt gjort det rigtige.

Ikke alle dyr passer ind i vores rammer, det er svært at erkende men sådan
er det.

Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-04 20:20

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sisse blev aflivet idag

Åhhhhnejdog
*stort knus*

Du gjorde alt hvad du kunne for hende. Hun har det godt der hvor hun er nu.

Tina

Fra : Ragna

Dato : 29-07-04 20:27

Marianne Hellemose skrev:
> Sisse blev aflivet idag

Åh, Marianne, hvor er det synd for dig efter alt det, du har gjort for den
lille familie - og for Sisse specielt.

Mange trøstende tanker og hilsener fra Ragna,

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-07-04 21:48

On 2004-07-30 19:02:32 +0200, "Marianne Hellemose"
<hellemose.som4@mail.dk> said:

> Sisse blev aflivet idag

Åh Marianne.. hvad skal man dog sige :´-(
Du prøvede ellers så hårdt.
Det gør mig meget ondt. Ikke for Sisse, for hun har det godt nu. Men
jeg fornemmer at det her er rigtig rigtig svært for dig.
Stort knus og mange tanker..
--
Knus fra Ann R

Fra : Jane

Dato : 30-07-04 09:12

Marianne Hellemose skrev i

> Intet dårligt mere til min lille pige kun en stor sorg til mig, den
> skal jeg nu prøve at komme overens med.

Jeg bliver helt trist. Jeg var kommet til at holde
af Sisse. Mange tanker herfra.

Jane - forstår godt beslutningen
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-07-04 11:12

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> writes:

> Sisse blev aflivet idag

Stort trøstekram med spinnbrum fra Anastacia og slaven :-:(:::O

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 30-07-04 19:35

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in

> Sisse blev aflivet idag

Nej, Marianne, et chok jeg fik. Egentligt kan jeg godt forstå dig,
situationen var jo mildest talt rædselsfuld, også for Baby. Alligevel
sidder jeg her med tårer i øjnene for en kat jeg aldrig har mødt.
Jeg er sikker på at hun og Fnugger nu har mødt hinanden ved
regnbuebroen og har det godt sammen.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : maz

Dato : 31-07-04 08:34

Marianne Hellemose wrote:
> Sisse blev aflivet idag

Det er jeg ked af at høre, Marianne. I det mindste har hun fred nu...

Maria og

Fra : lene

Dato : 01-08-04 12:24

"Marianne Hellemose" : Sisse blev aflivet idag-

Åh, Gud dog
Trøstende og kærlige tanker herfra, Marianne.

Lene, Mollie og alle de andre havnem(b)isser

Fra : dpl

Dato : 02-08-04 10:37

Kære Marianne
Hvor blev jeg trist over den besked. Men jeg er sikker på, at du har
valgt rigtigt. Det er dyrenes forbandelse, de giver os de største
glæder, og de største sorger.

Vi sender lidt trøstende hilsner her fra Lolland, hvor Ada varmer sig i
middagssolen, og Raisa fodrer sit afkom, så man skulle tro det var det
sidste måltid.

Hilsen Dorthe
Smukke sibirer-killinger til salg:
http://www.kishka.dk/dorthes/index.php?sidenummer=10

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 02-08-04 10:34

Tak for jeres trøste-ord.

Det har været 4 barske døgn. Jeg vidste godt at Sisse fyldte meget, men jeg
havde slet ikke gjort mig klart
_hvor meget _ lige nu føles det som om at jeg har boet på hovedbanen i
myldretiden og er blevet flyttet til en bjergtop i langbortistan, her er
uhyggeligt stille og tomt.

Jeg er sikker på at jeg tog den rigtige beslutning, for Sisse's skyld, hun
er fri nu, og hvor ondt det end gør, og
det gør ufattelig ondt lige nu, jeg føler mig virkelig "amputeret" så må
jeg lære at leve med at Sisse, lige som
Fnugger kun skulle være "kortids-gæst" i mit liv.

Jeg har altid ment at et liv uden katte, slet ikke var noget liv, lige nu er
det vendt lidt på hovedet, en ny kat er lig
med en ny potentiel hjertesorg og den tanke kan jeg slet ikke klare, de
sidste 6 måneder har sorgerne været for mange, for store.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Benny Frandsen

Dato : 03-08-04 16:29

Jeg føler virkelig med dig. Jeg husker tydeligt hvordan jeg havde det da jeg
mistede min gamle kat, hende havde jeg i 13 år. Jeg viste slet ikke hvordan
jeg skulle komme videre, det var helt på linie med at miste en kæreste, jeg
havde meget svært ved at komme videre.

14 dage efter så jeg så her i nyhedsgruppen, at der var en kat der søgte et
nyt hjem, jeg besluttede efter nogen overvejelse at jeg ville stille mit
hjem til rådighed for den.

Det er jeg glad for i dag, der var ikke nogen kat der bedre kunne hjælpe mig
over min egen sorg end Malajka. I dag er hun en meget kærlig kat og meget
kontakt søgende, både over for mig og når jeg har "fremmede" gæster.

Det jeg vil sige er, find en ny kat du vil kunne holde af, giv den, den
kærlighed du har til katte og den vil give dig trøst til at komme over tabet
af dine andre katte.

Håber at du vil snart vil komme oven på igen.

Benny Frandsen

( Bean )

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 04-08-04 13:26

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> næste dage.
>
> Intet dårligt mere til min lille pige kun en stor sorg til mig, den

Hej Marianne

Hvor er jeg ked af det på dine vejne - jeg ved hvor hårdt det er. Jeg er
sikke på at Sisse og Fnugger hygger sig sammen ved regnbuebroen.

Jeg ved godt at du har haft AR ude, men jeg kunne ikke lige finde ud af hvad
symptomerne var på at hun ikke trivedes?? og hvorfor hun måtte aflives
alligevel? Jeg har ledt i trådene men forgæves.
Hvad skete der egentlig med Fnugger??

Du må undskylde alle mine spørgsmål, men jeg blev helt forskrækket da jeg
læste at Sisse ikke er her mere - jeg troede jo at hun ville få det bedre nu

Trøste-hilsner
Danielle

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-08-04 15:50

Hej Danielle

Fnugger fik epilepsi og kom i fenemal-behandling men
selv med max. dosis på 2 om dagen kunne han ikke holdes anfaldsfri, så frem
for at eksperimentere med andre
piller valgte jeg at lade ham få fred, anfaldene var så
"agressive" der gik ikke mere end 14-16 dage fra det første lille bitte
anfald til tidspunktet hvor ikke engang 2 fenemaler kunne holde ham fri fra
voldsomme anfald.

Sisse var jo en rigtig snakkemaskine men efter Fnuggers aflivning og min
flytning eskalerede det, så hun ikke snakkede men "råbte" døgnet rundt, hun
virkede ikke egentlig deprimeret, snarere som om hun kaldte/søgte efter
noget, om det var savnet af Fnugger eller ønsket om at komme ud og få lov at
være "rovdyr" der vejede tungest ved jeg ikke, men det skar i hjertet på
mig at hun ikke var glad, så jeg valgte at lade hende "komme op til Fnugger"
det skærer mig også i hjertet, men til gengæld har Sisse fred og det er det
vigtigste.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***