Min hund vender bagen til
Fra : Mor Karen

Dato : 29-07-04 18:18

Hej i gruppen

Vi har en dejlig lab tæve på 1 år.

Mit spørgsm¨ål drejer sig om at hun vender bagen til os, hos mennesker vil
det sige siden / hoften, og så vil hun geren støde den mod vores føder. Det
er kun når vi sidder i sofa / sole om aftenen med benene over kors.

Kan nogle fortælle mig hvorfor hun gør det og er det noget vi skal standse
eller hvad????

Morhagen

Fra : shadow

Dato : 29-07-04 23:13

Mor Karen wrote:
> [...]
> med benene over kors.
>
> Kan nogle fortælle mig hvorfor hun gør det og er det noget vi skal

Hej Karen
Det er en naturlig adfærd din hund udviser, nemlig den at vende rumpen til
sin herer, fordi der er jo ingen tænder bagi :) og på den måde viser hunden
at den er venligt stemt.

--
M.V.H
Jimmy & Laika ( Laika der næsten altid sider med rumpen til Shadow :) )

Fra : Mor Karen

Dato : 30-07-04 06:11

Hej Jimmy og Laika

Tak, det er dejligt at vide at det ikke betyder noget.

God sommer.

Karen

Fra : ninja ninjasen

Dato : 30-07-04 15:03

On Fri, 30 Jul 2004 00:13:24 +0200, "shadow" <shadow@> wrote:

> [...]
>sin herer, fordi der er jo ingen tænder bagi :) og på den måde viser hunden

så ikke nok med at du bor i nordjylland, så har du også en hunderumpe
i hovedet konstant ?

nå men det er rigtigt at det er et venlighedstegn, men samtidig er det
også en invitation til leg

Fra : shadow

Dato : 31-07-04 01:58

ninja ninjasen wrote:

> så ikke nok med at du bor i nordjylland, så har du også en hunderumpe
> i hovedet konstant ?

Så så du Punish, selv ninja ninjasen kan ikke sløre din ip :)
nej du min hund er på gulvet min ven, og ikke oppe i hovedet på mig.

> nå men det er rigtigt at det er et venlighedstegn, men samtidig er det
> også en invitation til leg

Ja det kan det også være, de er nu ikke så dumme de hunde :)

--
M.V.H
Jimmy & Laika

Fra : x Vuf x

Dato : 31-07-04 12:19

Sat, 31 Jul 2004 02:58:11 +0200, shadow wrote:

>Ja det kan det også være, de er nu ikke så dumme de hunde :)

Her i huset er det en bøn om at blive kløet på numsen/krydset!

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Dyr har ikke andre guder end dig, så behandl dine dyr,
som du vil, din gud skal behandle dig...

Fra : Karina[6600]

Dato : 01-08-04 10:31

> Her i huset er det en bøn om at blive kløet på numsen/krydset!

oxo her, og så står man næsten og krummer ryg fordi det er så raart... :)

Fra : x Vuf x

Dato : 01-08-04 19:12

Sun, 1 Aug 2004 11:31:02 +0200, Karina[6600] wrote:

>oxo her, og så står man næsten og krummer ryg fordi det er så raart... :)

Især de af vore vovser, der er lidt for overvægtige.
De kan jo ikke selv nå... ;-D

Fra : shadow

Dato : 31-07-04 02:02

ninja ninjasen wrote:
> On Fri, 30 Jul 2004 00:13:24 +0200, "shadow" <shadow@> wrote:

**klip**

Hej igen Punish
Glemte lige at spørge om du er tilfreds med at bruge Forte Agent som
newsreader ??

--
M.V.H
Jimmy & Laika