Skærme
Fijala 3554
Software til at test TFT skærm ?
Fra : Peter

Dato : 29-07-04 14:36

Hej,

findes der software til at test TFT skærme for pixelfejl og andet godt ?

mvh

Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-04 18:23

Peter wrote:
> Hej,
>
> findes der software til at test TFT skærme for pixelfejl og andet
> godt ?

Pixelfejl kan den ikke undersøge det gør man selv, til dette er en rød,
grøn, blå, hvid og sort flade perfekt til, er der pixels eller subpixels der
lyser / ikke lyser vil man kunne se det på en eller flere af disse farve
flader.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Thomas VJ

Dato : 31-07-04 22:05

> [...]
der
> lyser / ikke lyser vil man kunne se det på en eller flere af disse farve

Og til at lette dette eftersøgnins arbejde kan man benytte Nokias monitor
test program
Jeg fandt det her link, men husk lige at virus checke...
http://www.wintotal.de/server/Nokia_test.zip

mvh,
Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-04 18:14

Thomas VJ wrote:
> Og til at lette dette eftersøgnins arbejde kan man benytte Nokias
> monitor test program
> Jeg fandt det her link, men husk lige at virus checke...
> http://www.wintotal.de/server/Nokia_test.zip

Kender det godt, det og Dispkaymate brugte vi på værkstedet mens jeg arbejde
for IBAS (da de stadig havde reperation af monitorer i Hørsholm).

--
MVH.
N_B_DK