Polydactyl ??
Fra : Marianne

Dato : 28-07-04 14:09

Hej Gruppe

Da jeg gerne vil have en kat her i løbet af efteråret (Maine Coon), er jeg
igang med at undersøge forskellige muligheder. I den forbindelse er jeg
faldet over betegnelsen polydactyl (tror nok det staves sådan) er der mon
nogen som kan fortælle lidt om hvad det er osv.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Marianne

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-07-04 14:16

godt nok på engelsk http://www.messybeast.com/poly-cats.html
og på dansk http://www.polycoons.dk/Polydactyl.htm

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 28-07-04 14:19

Marianne wrote:
> [...]
> faldet over betegnelsen polydactyl (tror nok det staves sådan) er der mon
> nogen som kan fortælle lidt om hvad det er osv.

"Flere tæer end normalt".

google.com, søg efter "polydactyl"... tager under et sekund

--
Steen Suder

Fra : jytte

Dato : 31-07-04 23:08

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> "Flere tæer end normalt".
>
> google.com, søg efter "polydactyl"... tager under et sekund
>
> --
> Steen Suder
> Prøv at forestille dig, at du er en anden, og læs så din artikel igennem
> inden du sender den. Alle har interesse i, at du staver og formulerer
> dig, så godt du kan. På den måde forstås det lettere, hvad du skriver.

Hvad mener du dog steen ? mariannes artikel er da udmærket, både sætninger
og stavning. Eller er det en anden du hentyder til ?

vh.
Jytte Jensen

Fra : Pia Nave

Dato : 31-07-04 23:19

jytte wrote:
> Hvad mener du dog steen ? mariannes artikel er da udmærket, både sætninger
> og stavning. Eller er det en anden du hentyder til ?
>
> vh.
> Jytte Jensen

Hej Jytte

Jeg tror ikke at Steen henviser til nogen specielt, men derimod til
alle, da det såmænd bare er hans signatur

--
Mvh. Pia og 4-kløveret