Skærme
Fijala 3554
Støj fra Samsung
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-04 12:53

Hej!
Min Samsung 959NF er begyndt at summe når den er tændt. 'Summeriet' er
tilstede ved alle opløsninger, og kan, hvis jeg husker korrekt, forklares
ved hul i lakken på en spole i skærmen.
Dette betyder vel, at jeg er berettiget til en reperation/ombytning af
skærmen, da garantiperioden ikke er udløbet, oder was?

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-04 23:34

Øistein Wind Willassen wrote:
> [...]
> tilstede ved alle opløsninger, og kan, hvis jeg husker korrekt,
> forklares ved hul i lakken på en spole i skærmen.

Korrekt, det er den mest oplagte årsag.

> Dette betyder vel, at jeg er berettiget til en reperation/ombytning af
> skærmen, da garantiperioden ikke er udløbet, oder was?

Det er også korrekt, så afsted med den ;)

--
MVH.
N_B_DK