legeonkel til naboens killinger
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 28-07-04 08:02

Hejsa

Her i denne tid har naboen 4 stk. meget aktive killinger som kommer tit på
besøg i vores have. 1. for at tømme Pjevs og Gismos madskål, hvis der skulle
være rester i den 2 fordi vores katte åbenbart er meget spændene. Ikke fordi
jeg hved hvorfor, men det er de åbenbart. MEn selvom jeg var lidt nervøs i
starten hvordan Gismo ville tge det, så kom detbag på mig at han godt kan li
dem. Ikke fordi han leger med dem, men han slikker dem nogle gange og så
lader dem tumle rundt her i haven. Han kan dog give dem en på hovedet hvis
han spiser og de vil have en bid med. Ellers så accepterer ham dem fuldt ud.
Så lidt for sjov kalder vi ham pædagogen, hvor Pjevs er den sure peddel. Han
kan ikke li de rollinger og knurrer tit og ofte af dem. Men kan dog ikke
lade være med at lege med, når jeg sidder ude i haven med en lille pind og
leger med dem.
Men Pjevs går rundt og ser meget storsnudet ud og ignorerer killingerne
fuldstændig, prøver han dog,men noget af værdigheden går sku tabt,når han
sidder helt ude i haven med sin snor på og der er 3 killinger som gynger i
snoren og hans overkrop ufrivillig rykker frem og tilbage. Så ser han så
mopset ud og jeg har så svært med at holde masken. For de killinger er bare
så ligeglade. En snor er en farlig tingest og skal slåes ihjeld.
Kæresten har overvejet at droppe tvlisencen og kun se på killinger fremover,
de er meget sjovere.
mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-07-04 12:01

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> writes:

> Hejsa

Snip en meget morsom fortælling

> Kæresten har overvejet at droppe tvlisencen og kun se på killinger fremover,
> de er meget sjovere.

Helt bestemt ja og heller ikke så mange rekvalmer og
genudsendelser... ;-D

> mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Tak for beretningen
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 28-07-04 21:35

Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> wrote in

> Helt bestemt ja og heller ikke så mange rekvalmer og
> genudsendelser... ;-D

Jo, masser af genudsendelser, men når det drejer sig om killinger gør
det ikke noget

Hvor har du iøvrigt været gemt væk henne?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-07-04 22:02

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Jo, masser af genudsendelser, men når det drejer sig om killinger gør
> det ikke noget
>
> Hvor har du iøvrigt været gemt væk henne?

uha "lidt" på ferie og en masse knokleri op til så jeg kunne få hele 4
pc fri uger Helt uden dårlig samvittighed...

Fra : Kate

Dato : 29-07-04 16:49

> uha "lidt" på ferie og en masse knokleri op til så jeg kunne få
> hele 4 pc fri uger Helt uden dårlig samvittighed...

Hvem vil dog ha' fri fra pc'en?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-07-04 11:08

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Hvem vil dog ha' fri fra pc'en?

Mig for eksempel ;-D
Den har stået på ikke så få måneder med 16 timer om dagen foran den,
95% af det har været arbejde enten for katteforums eller for et sted
jeg skriver artikler/guides mm om linux og andre digitale emner som
den seneste version af terrorpakker/hardwareguide/kopibeskyttelse af
"cd'er"
Support til linux/windoze, test af programmer og alt hvad der nu
følger med det at være brugervenlig nørd.

Brugerne bliver lidt glade/klogere og jeg bliver meget klogere, ikke noget
dårligt bytte ;-D

Nysgerrige kan tjekke http://www.freefiles.dk