hejsa igen se lige her
Fra : Jens E Koch

Dato : 27-07-04 22:18

hvordan finder jeg coputernavn på min pc det er win me jeg køre med
--
Med Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link

http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.kortal.dk/
http://www.dkscan.dk/
http://www.download.dk/
http://www.msn.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-07-04 09:43

Jens E Koch wrote:

> hvordan finder jeg coputernavn på min pc det er win me jeg køre med

Nu er det godt nok lang tid siden jeg har leget med WinME. Men jeg vil
tro at du i hvert fald kan se det ved en "ipconfig/all" I win2k hedder
det Værtsnavn . . . . . . . . . . . . :

> --
> Med Venlig Hilsen
> Jens E Koch
> E Mail : jenskoch@webspeed.dk
> MSN : jens537@hotmail.com
> Hjemmeside : jens37.webbyen.dk
>

> Link
>
> http://www.familieadvokaten.dk/
> http://www.112alarm.dk/
> http://www.kortal.dk/
> http://www.dkscan.dk/
> http://www.download.dk/
> http://www.msn.dk

Selvom det er offtopic, så er din signatur aaaaal for lang, kig evt en
gang på http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html og drop i det
mindste alle dine links.

/Bjarke

Fra : DonE

Dato : 28-07-04 12:14

"Bjarke Ravn-Jonsen" <holddet@gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu er det godt nok lang tid siden jeg har leget med WinME. Men jeg vil
> tro at du i hvert fald kan se det ved en "ipconfig/all" I win2k hedder
> det Værtsnavn . . . . . . . . . . . . :

Kan man ikke bare højreklikke på 'Denne computer'
vælge 'egenskaber' og 'computernavn' ?

--

DonE

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-07-04 15:22

DonE wrote:

> Kan man ikke bare højreklikke på 'Denne computer'
> vælge 'egenskaber' og 'computernavn' ?

Sikkert nok, jeg kan som sagt ikke huske ret meget fra winME. Og mente
bare ipconfig har været med, siden vi gik væk fra win9x.

/Bjarke